به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان، فرزاد دادخواه در نشست هم اندیشی هماهنگی معاونت راهداری با روسای ستادی و شهرستانی که به صورت ویدئو کنفرانس انجام شد، اظهار کرد: قبل از برنامه ریزی برای سال آینده، باید نگاهی به نقاط ضعف و قوت و دستاوردهایمان در سال جاری داشته باشیم.

وی با بیان اینکه طرح  راهداری محوری  با هدف گذاری 1000 کیلومتر از راه های استان اصفهان با سرعت و پیشرفت مناسبی  در حال اجراست، افزود: اقدامات انجام شده در راهداری محوری باعث ارتقا ایمنی تردد کاربران جاده ها شده و بر اساس برنامه ریزی قبلی اکنون بستر لازم برای آغاز منظرآرایی راه ها به صورت برنامه ریزی شده و هدفمند را فراهم کرده است.

دادخواه همچنین با بیان اینکه حضور دستفروشان در حاشیه راه های برون شهری استان تهدیدی برای ایمنی تردد است، افزود: با مکاتبات و جلسات متعدد با مسئولین ذی ربط خواستار تدوین دستورالعمل مناسب و یکسان برای رفع مشکل هستیم.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان با اشاره به نقش آموزش راهداران و اپراتورهای ماشین آلات در کاهش هزینه ها گفت: آموزش ضمن ارتقا توانمندی شخصی و حرفه ای افراد، هزینه های نگهداری و تعمیرات ماشین آلات و همچنین حوادث ناشی از کار را تا حدود زیادی کاهش خواهد داد.

دادخواه همچنین از تهیه شناسنامه مصور ماشین آلات  و تجهیزات راهداری خبر داد و گفت: تهیه بانک اطلاعاتی مناسب ما را در مدیریت شرایط و برنامه ریزی و هزینه ها یاری می کند.

وی همچنین خواستار گشت زنی موثر گشت های راهداری در محورهای مواصلاتی استان شد و گفت: روسای ستادی و شهرستانی باید  ضمن تسلط کامل بر حوزه ،آمادگی لازم را برای خدمت رسانی به مردم در بارش های احتمالی پیش رو را داشته باشند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان، در این جلسه موضوعات تخصصی حوزه راهداری به صورت مفصل مورد بحث و بررسی قرار گرفت./محسن راعی