به گزارش اکونا پرس،

به نقل از ایثار واحد استان قم، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم در این مراسم ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا گفت: شهدا ابرمردانی هستند که در وقت نیاز کشور از همه لذات دنیا گذشتند و جانشان را فدا کردند تا میهن اسلامی آزاد و سرفراز باقی بماند.
حجت الاسلام حسن هنرمند ضمن تبریک حلول ماه رجب و تبریک میلاد امیر مومنان علی (ع) افزود: خدمت به خلق خدا، به ویژه یاری فقرا، ایتام ، ضعفا و بازماندگان شهدا را باید از مولای متقیان الگو گرفت از این رو است که این روز را روز مددکار نیز نامیده اند.

وی اضافه کرد: امام علی( ع) انسانی است که فضیلت و مقامش از پیامبران الهی بالاتر است، او زاده کعبه و تربیت یافته دامان پیامبر اسلام است، امیرمومنان و حیدر کرار است، امروز محفل شهدا این محفل ارزشمند مزین است بنام مبارک امام علی (ع) او که نامش رمز عملیات و موجب تقویت روحیه رزمندگان بود.

وی تاکید کرد: امروز نیز فرزندان شهدا، وارثان ایثار و شهادت اقتدا به مولای متقیان می کنند و در سنگرهای مختلف ادامه دهنده راه شهدا هستند و موفقیت هایشان مایه مباهات است.

فرزند شهید دکتر مهدی پهلوانی مدیرکل بهزیستی استان قم نیز در این مراسم ضمن گرامی داشت این روز و پاسداشت یاد و خاطره مردان هشت سال دفاع مقدس، رسالت فرزندان شهدا را ادامه دادن راه شهدا و حفظ ارزشهای شهدا برشمرد.

در پایان این مراسم گلباران و عطر افشانی مزار مطهر شهدا با حضور فرزندان شهدا، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، مدیرکل بهزیستی قم، مسئول ستاد کنگره شهدای استان، مدیر ستاد اقامه نماز، معاون فرهنگی بنیاد و سایر خادمان شهدا  در گلزار علی بن جعفر (ع ) برگزار شد.