به گزارش اکونا پرس،

به  نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، مجید سلطانی بعد از ظهر امروز  ، 5 اسفندماه در نشست با نمایندگان کارفرمایان بخش خصوصی شاغل در مخابرات منطقه بوشهر اظهار داشت : در راستای ایجاد توازن در پرداخت ها و اصلاح شیوه پرداخت به پرسنل نیروهای بخش خصوصی و پیمانکاری، به دنبال اصلاح فرایندهای موجود هستیم.

 

وی افزود: شرایط کنونی پرداخت حقوق ، دستمزد و مزایا برای این نوع نیروها را با وجود اختلاف و تفاوت بین نیروی های رسمی و شرکتی مخابرات قبول نداریم.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران تصریح کرد: این که فکر کنیم با وجود مشکلات گسترده مالی مخابرات در کوتاه مدت می توان فاصله حقوق نیروهای رسمی و شرکتی را کم کنیم ، امکان پذیر نیست اما ناامید نیستیم و برای این بخش نیز به دنبال راه کارهای اساسی و کم شدن این فاصله هستیم.

سلطانی ادامه داد: از ابتدای سال آینده بررسی طبقه بندی مشاغل کارکنان بخش خصوصی را در دستور کار قرار می دهیم تا بتوانیم با اتخاذ راهکارهای مناسب، زمینه اصلاح حقوق و مزایای این نیروها را انجام دهیم.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، رفع مشکلات مخابرات  که بخشی از آن در حوزه حقوق و پرداختی های نیروی انسانی بخش خصوصی است،  را نیازمند یک عزم ملی دانست و گفت: ضروری است که دولت در زمینه افزایش تعرفه ها، به مخابرات کمک کند تا شاهد گشایشی در نوع خدمت رسانی به مردم و همچنین، رفع مشکلات داخلی شرکت باشیم.