به گزارش اکونا پرس،

 به نقل از روابط عمومی در دومین روز از برگزاری هشتمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل ریلی، سعید رسولی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران، جعفری معاون بهره برداری و بازرگانی راه آهن و نوراله بیرانوند معاون تامین سرمایه و اقتصاد حمل و نقل راه آهن از غرفه نمایشگاهی شرکت چند وجهی فولاد لجستیک بازدید کردند.

قبادی، مدیرعامل شرکت چند وجهی فولاد لجستیک، ضمن خوش‌ آمدگویی به بازدید کنندگان و با اشاره به اهمیت حمل و نقل ریلی که مورد تاکید ویژه مسئولان کشوری و استانی است، خاطرنشان کرد: از دیرباز همکاری های بسیار تنگاتنگی میان شرکت فولاد لجستیک و راه آهن جمهوری اسلامی ایران بوده است.

وی افزود: با در اختیار داشتن ظرفیت ناوگان ریلی شرکت فولاد لجستیک و همچنین افزایش ظرفیت مواد اولیه فولاد برای ارسال محصول و از سویی تبعات حمل و نقل جاده ای، توجه و اهتمام لازم بر توسعه و گسترش حمل ونقل ریلی یک اصل مهم و ضروری است.

قبادی با اشاره به افزایش نرخ حق دسترسی و لکوموتیو شرکت راه آهن در سال جاری اظهار داشت: این موضوع در کنار افزایش نرخ هزینه تعمیرات واگن های باری، باعث زیان آور شدن شرکت های ریلی خواهد شد و نرخ حمل و نقل ریلی با حمل و نقل جاده ای برابری خواهد کرد.

سعید رسولی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه آهن جمهور اسلامی ایران در این بازدید، اظهار داشت: شرکت راه‌ آهن با عزم و اراده در حمایت از شرکت‌ هایی ریلی، موضوع افزایش نرخ دسترسی و لکوموتیو و همچنین افزایش نرخ هزینه تعمیرات واگن های باری را پیگیری خواهد کرد تا باعث بروز مشکلات در شرکت های ریلی نشود