به گزارش اکونا پرس،

به نقل از ایثار واحد استان قم،نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور در جلسه شورای اداری استان قم گفت: حضرت امام راحل و مقام معظم رهبری رسیدگی به خانواده شهدا و ایثارگران و فرهنگ ایثار و شهادت را در اولویت امور قرار دادند. 

 حجت الاسلام والمسلمین یوسفعلی شکری در سفر به استان قم با ابلاغ حکم حجت الاسلام هنرمند بعنوان نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم گفت: رسالت نمایندگی ولی فقیه در استانها عمق بخشی به فعالیت ها و عملکرد ها، ارتقای معنوی نیروی انسانی بنیاد در خدمت به جامعه هدف، بالابردن انگیزه های الهی، حفاظت و پاسداری از اندیشه های جامعه هدف بنیاد و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است .

 وی تاکید کرد: حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد  با بهره مندی از ظرفیت های موجود هدایت جامعه هدف و ارتقای خدمت رسانی و توجه به خانواده معظم شهدا و ایثارگران و فرهنگ ایثار و شهادت را در تراز امام و مقام معظم رهبری در بنیاد استانها دنبال می کند. 

نماینده ولی فقیه در بنیاد اضافه کرد: این امر در سایه وحدت و انگیزه های خالصانه و صادقانه در مسیر خدمت رسانی محقق می شود. امروز توفیق داریم تا خدمت گزار خانواده معظم شهدا و ایثارگران باشیم و باید تلاش نماییم تا در این مسیر بهترین خدمت را ارایه کنیم. بدانید هرچه خیر انجام دهید نزد خداوند می یابید و هرچه نزدخداوند است ماندگار می ماند. 

حجت الاسلام والمسلمین شکری با گرامی داشت  سالروز تشکیل بنیاد شهید به فرمان حضرت امام عنوان کرد: تشکیل بنیاد درسال 1358 عمق بصیرت و آینده نگری حضرت امام و اهمیت و حساسیت ایشان نسبت به خانواده معظم شهدا و ایثارگران و فرهنگ ایثار و شهادت را می رساند .

وی با اشاره به خدمت در سالهای دفاع مقدس گفت: در آن دوران گاه روزی 120 تا 150 شهید در همین قم تشییع می شد و عصر همان روز بمباران مناطق مسکونی روزهای سختی را برای مردم رقم می زد، اما ملت ایران چه آنروز چه در این روزهای تحریم با همه سختی ها ایستادگی کرده و نقشه های دشمنان را نقش بر آب ساخته است. 

در پایان این مراسم حکم نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم به مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران ابلاغ شد. 

در این سفر نماینده ولی فقیه در بنیاد به همراه حجت الاسلام هنرمند و جمعی از خادمان به شهدا با خانواده های معظم سه شهید وکیلی ناطق و جعفری نیا و مادر معظم سرداران شهید زین الدین و جانباز 70درصد دوران دفاع مقدس حسن میرزایی و جانباز و آزاده محد باقر شریعتی نیا دیدار کرد.