به گزارش اکونا پرس،

به نقل از خبرگزاری موج قم، عبدالله جلالی  گفت: شهرداری ها در شرایط فعلی از کمترین منابع دولتی برخوردار هستند به همین دلیل کار برای شهرداری ها سخت است.

وی با بیان اینکه عقب ماندگی های قم باید جبران شود گفت: با وجود همه مشکلات، مجموعه مدیریت شهری اجازه توقف طرح ها به دلیل مسائل مالی را نداده است.

جلالی، کمبود تجهیزات آتش نشانی را از دیگر چالش های قم دانست و ادامه داد: به دلیل اینکه بسیاری از خدمات آتش نشانی قم به خارج از محدوده شهرانجام می شود، نیاز است توان آتش نشانی قم با کمک وزارت کشور تقویت شود.

وی، با اشاره به افتتاح و بهره برداری از تقاطع ولی عصر(عج )گفت: این تقاطع به لحاظ حجم ترافیک درون شهری وبرون شهری می تواند نقش موثری در روان سازی ترافیک استان داشته باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر قم، ادامه داد: این طرح به عنوان یک تقاطع سه سطحه دارای ویژگی های خاص فنی است که اجرای این طرح با استفاده از ظرفیت های داخلی استان نشان از سطح بالای فنی موجود در استان است.

وی، با بیان اینکه اجرای پیاده راه انقلاب و آرام سازی این محور از جمله طرح های شاخص استان است گفت: ساماندهی اطراف حرم حضرت معصومه(س) امری ضروری و اجتناب ناپذیر است که در ۲ سال اخیر، دو فاز این طرح اجرایی شده است که نتیجه اجرای آن رضایت مردم و زائران بوده است.

وی گفت: مراحل عملیاتی طرح های مهم و متعدد دیگر از جمله شهربازی ، تقاطع فردوسی با پیامبر اعظم(ص) و تقاطع امام علی(ع) با بلوار حضرت معصومه(س) در این شهر در حال اتمام است و در آینده نزدیک این طرح ها به بهر برداری می رسند.

رئیس شورای اسلامی شهر قم، با اشاره به بودجه ۱۴۰۰ شهرداری قم، ادامه داد: این بودجه با رقم حدود ۳ هزار میلیارد تومان به تصویب شورای اسلامی شهر رسد که این بودجه بستری برای استمرار حرکت مدیریت شهری با وجود همه مشکلات اقتصادی موجود فراهم می کند.

وی با بیان اینکه اعضای شورای اسلامی شهر قم جز خدمت در این سال ها به چیز دیگری فکر نکردند، ادامه داد: مجموعه مدیریت شهری قم تمام تلاش خود را برای رساندن قم به تراز و جایگاه واقعی خود صرف کرده است.