به گزارش اکونا پرس،

به نقل ازروابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، حجت الاسلام والمسلمین عباس اسکندری در این نشست از فعالیت‌های هلال احمر در ارائه خدمت‌رسانی به مردم که با عشق و علاقه و محبت صورت می‌گیرد تقدیر و تشکر کرد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قم بیان کرد: در سازمان اوقاف هم همواره تلاش کردیم تا از امکانات و ظرفیت‌های موجود در جهت خدمت به مردم استفاده‌ کنیم و هیچ منتی هم بر کسی نداریم چراکه ما به عنوان یک امانتدار بوده و موقوفات متعلق به مردم است زیرا کسانی که عمل حسنه وقف را انجام می‌دهند به منظور خدمت‌رسانی به مردم انجام می‌دهند.

اسکندری تصریح کرد: فعالیت‌ها و خدماتی که صورت می‌گیرد می‌بایست منطبق با نیت واقفین باشد و این موضوع از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی بیان کرد: دارو و درمان، یکی از نیت‌های پردرآمد در موقوفات قم است که در این زمینه با دانشگاه علوم پزشکی، بیمارستان‌ها، بسیج پزشکی و سپاه تعامل بسیار خوبی داریم و معالجه و درمان بیماران نیازمند را به صورت رایگان انجام می‌دهیم.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قم، حمایت از خانواده‌های نیازمند، تهیه بسته‌های معیشتی، آزادی زندان جرایم غیرعمد و تهیه دستگاه اکسیژن ساز را از دیگر خدمات این سازمان برشمرد.

اسکندری تصریح کرد: فعالیت‌های اوقاف با هلال احمر در خدمات‌رسانی به مردم دارای وجه اشتراک فراوانی است که می‌توانیم در قالب تفاهمنامه از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های همدیگر بهره‌مند شده و حمایت‌های لازم را برای رفع برخی از مشکلات انجام دهیم.

وی افزود: به همین منظور لازم است تا دو کارشناس خبره از اوقاف و هلال احمر با یکدیگر هم‌اندیشی داشته و مشکلات و نیازمندی‌ها مشخص شده تا بتوانیم در ارائه خدمت به مردم پاسخگویی بهتری داشته باشیم.