به گزارش اکونا پرس،

دکتر عزیز قنواتی مدیرعامل شرکت فولاد آتیه خاورمیانه در ابتدا ضمن تبریک روز کارگر از کارگران به عنوان سرمایه اصلی شرکت نام برده و رشد ۴۰ درصدی تولید در سال ۹٨و همچنین رشد ۲۰ درصدی تولید در سال ۹۹ را مرهون تلاش، همت، دلسوزی و تعصب کلیه کارکنان نسبت به شرکت دانستند.

مدیرعامل شرکت فولاد آتیه خاورمیانه سپس از نظر مکتب اسلام، احادیث پیامبر و ائمه معصومین نقش و جایگاه کارگر را بیان نمود و بر نقش بی بدیل کارگران در توسعه صنعت کشور تاکید نمودند.

وی در ادامه دیدگاه مدیران ارشد شرکت در خصوص کارگران را بیان و همچنین انتظارات و توقعات طرفین کارگر و کارفرما را بررسی نمود.

دکتر قنواتی گزارشی از وضعیت بازار فولاد و شرکت را در شرایط کنونی و همچنین طرح های توسعه و آینده فولاد اتیه خاور میانه را اعلام و برای همه کارکنان آرزوی سلامتی و موفقیت نموده و تلاش در جهت رسیدن به اهداف و چشم انداز شرکت را خواستار شد.

در خاتمه معاونین مدیران و کارکنان نمونه به نمایندگی از کلیه پرسنل نکات خود را در مورد مسائل مختلف بیان کردند.

در پایان از آقایان مهران حیدری – احسان عصار – علی حیدری – محسن صدری – کمال براتی – پژمان قربانی – سید ابراهیم پیرایش – بهروز اهدائی فر – مهران سلحشور – فرید محمدیان – محسن مالکی – مصطفی پنبه زاده بعنوان کارگران نمونه این شرکت  با اهدا لوح، تقدیر بعمل آمد ./محسن راعی

a2cfbea3-590a-4338-b772-f6cd381f27cf

dcf11bf2-df39-488b-8cec-4cc43f0a9591