به گزارش اکونا پرس،
به نقل از ایثار واحد استان قم، شهید سید فخرالدین رحیمی در سال 1323 چشم به جهان گشود و در جریان جریان بمب گذاری دفتر حزب جمهوری اسلامی در هفتم تیر ماه سال 1360 به شهادت رسید.

 وی در دوران انقلاب اسلامی سخنرانی های امام را در بین مردم توزیع می کرد بارها به زندان افتاد و زیر شکنجه قرار گرفت و تبعید شد با تمام وجود مخلص امام بود. ملاحظه ای در این راه نداشت در دوران اختناق رژیم ستم شاهی با ایمان راسخ و صراحت کامل از امام و انقلاب سخن گفته و خطوط انحرافی را می کوبید و تخطئه می نمود.

مسجد را محل سازندگی جوانان می دانست و مردم را با اهداف انقلاب و امام آشنا می ساخت. انسانی متدین و مکتبی بود و همه کارهایش برای خدا بود. شجاعت او با وجود تهدیدات رژیم و شکنجه و زندان زیبا بود.

اگر موفق شدم به وظیفه عمل می کنم اگر نه رسالتم را انجام داده ام

وقتی هدفش را برای کاندیدای مجلس شدن پرسیدند، گفت:

همانطور که امام نسبت به مقامات اصالتی قائل نیستند ما سربازان این رهبر بزرگ نیز اینچنین هستیم. ولی گاهی وظیفه ایجاب می کند انسان در رسالتی که شهیدان بر دوشش گذاشته اند که همانا دفاع از انقلاب و جمهوری اسلامی و قانون اساسی است، دخالت کند.

بعنوان یک وظیفه انقلابی و ابلاغ رسالت شهدا کاندید شدم. توجهی به پیروزی هم ندارم اگر موفق شدم به وظیفه عمل می کنم اگر نه رسالتم را اعلام کرده ام بازهم موفق هستم در انتخاب باید کسی را برگزید که شایسته تر است قبیله و قوم پرستی غیر صحیح است کاندیداهای آزاد و مومن هرگز مردم را در محدودیت قرار نمی دهند. معیارها از سوی امام مشخص شده است. هدفم از کاندیدا شدن در مجلس پاکسازی محیط از عوامل ضد انقلاب، ایجاد بینش اسلامی و انقلابی و معرفی خط امام و کسانی است که در خط امام هستند.

وی عنوان می کند:  اینجانب کوچکترین طلبه علوم تهذیبی و اخلاقی و انسانی هستم. رژیم شاهنشاهی سراسر ارتجاع، استعمار، منشا هر فساد بود. مکتب تشیع مکتب اعتراض است و به جرم این اعتراض ها ما را به بند می کشیدند در بند نیز نماز جماعت و بیان مسایل دینی و تفسیر آیات را ادامه می دادیم. نظام فساد و طاغوتی آزادی را بر همه حرام کرد.

مصائب دردناکی بر پیکر جامعه اسلامی و مسلمین بیدار و آزاده وارد آمد که به رهبری امام مظلومین و ضد شاهنشاهی وعدل پرور، نظام بیداد فرو ریخت، او پرچم توحیدی را با تمام قدرت معنوی خود برافراشت. همواره تلاش کرده ام زیر لوای پرافتخار این پرچم مقدس باشم.

و سرانجام بعد از سالها مجاهدت و تلاش در راستای اعتلای اسلام در هفت تیر سال 1360همراه با دیگر مجاهدان فی سبیل الله در  دفتر حزب جمهوری بدست منافقین کوردل به شهادت رسید.

 یادش گرامی و راهش جاویدان