به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم، محمدحسین گلاب در گفت‌وگو با ایرنا، افزود: پس از وقفه‌ای کوتاه‌مدت در عرصه بنزین سوپر، عرضه این فرآورده مجددا از ابتدای اردیبهشت‌ماه جاری از سر گرفته شد.

وی با عذرخواهی بابت ایجاد اختلال در عرضه بنزین سوپر ادامه داد در حال حاضر بنزین سوپر در پنج جایگاه استان شامل جایگاه مهرگان واقع در خیابان 15 خرداد، جایگاه ضابطی واقع در خیابان آذر، جایگاه خیابان امام واقع در خیابان امام خمینی(ره)، جایگاه فخاری واقع در محور قدیم کاشان و جایگاه مهر و ماه واقع در کیلومتر 6 آزادراه قم- تهران عرضه می‌شود.

وی بیان کرد: میزان بنزین سوپری که در این پنج جایگاه توزیع می‌شود، معادل یک درصد مصرف روزانه بنزین معمولی در استان قم می‌باشد.

به گفته گلاب، در استان قم، بیشترین میزان بنزین سوپر در دهه سوم هر ماه مصرف می‌شود.

وی با بیان این‌که عرضه مجدد بنزین سوپر از ابتدای اردیبهشت‌ماه جاری آغاز شده است، خاطرنشان کرد: عرضه بنزین سوپر کماکان ادامه دارد و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

گفتنی است توزیع مستمر بنزین سوپر تحت شرایط خاصی امکان پذیر است که از آن جمله می‌توان به تولید پایدار آن توسط پالایشگاه‌های کشور اشاره کرد.

شایان ذکر است ۸۱ نقطه عرضهCNG و بنزین در استان قم فعال است که از این تعداد، در ۶۱ جایگاه بنزین و در ۴۱ جایگاه نیز سی ان جی عرضه می‌شود.ضمن اینکه در ۲۰ جایگاه صرفا سی ان جی و در ۲۱ جایگاه به‌صورت مشترک بنزین و سی ان جی عرضه می‌شود.

 

  
محمد حسین گلاب