به گزارش اکونا پرس،

 به نقل از ایثار واحد استان قم، حجت‌الاسلام حسن هنرمند ضمن تسلیت سالروز رحلت حضرت امام خمینی (ره)گفت: از همان آغاز شکل‌گیری مبارزات انقلابی، حرکت‌های مردمی در پی دستگیری حضرت امام خمینی در ۱۵ خرداد سال ۴۲ آغاز شد و در ۱۹ دی ۵۶ به اوج رسید و در ۲۲ بهمن ۵۷ منجر به پیروزی شد.

وی اتاکید کرد: سالیان طولانی دولت وابسته و سر سپرده، ایران را به محل تاراج قدرت‌ها تبدیل کرده بود، اما شعار انقلاب استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی بود.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم تاکید کرد: سربازان امام که در دوران مبارزات انقلابی در گهواره بودند حالا بزرگ شده بودند و در دوران دفاع مقدس گوش به فرمان امام وارد میدان کارزار شدند و با ایستادگی و اراده های مستحکم و ایمان های استوار به پیروزی رسیدند.

حجت الاسلام هنرمند تصریح کرد: در تمام طول این سال‌ها و در کوران حوادث در اوج تحریم‌ها و تهدیدها، شاهد ایستادگی و استواری ملت در برابر دشمنان با توسل بر محور وحدت که همان ولایت فقیه است، بودیم.

 وی اضافه کرد: انقلاب روزهای بسیار سختی را در چهار دهه گذشته پشت سر  گذاشته، اما پابرجا و استوار، عزتمند و مقتدر  در برابر دشمنان ایستاده و عزت و اقتدار خویش را حفظ نموده است.

 حجت الاسلام هنرمند ادامه داد: دشمن همواره در حال توطئه و دسیسه علیه انقلاب اسلامی است، این انقلاب تنها انقلابی است که چهار دهه تمام قد در برابر دشمنان پایداری نموده و رمز این موفقیت پیوند امت با ولایت است.

 وی افزود: امروز در میدان انتخابات بازهم ملت در برابر آزمونی دیگر قرار گرفته و دشمنان دست به کار شده اند، اما بصیرت ملت ولایت مدار موجب حضور پر شور و آگاهانه مردم و ناکامی همیشه دشمنان خواهد شد.