به گزارش اکونا پرس،

به گزارش روابط عمومی شهرداری قم ، دکتر سید مرتضی سقائیان‌نژاد در پیامی به منتخبین مردم، انتخاب آنان را در ششمین دوره شورای اسلامی شهر تبریک گفت.

پیام شهردار قم به این شرح است:

بسمه‌تعالی

اعضای محترم منتخب شورای اسلامی شهر قم

با سلام و تحیت؛

شورا عمل به دستور الهی و درس‌آموزی از مکتب رسول‌الله صلی‌الله علیه و آله وسلم است. شورا نشان دهنده تحقق توسعه پایدار در سایه قانون‌مداری مردم‌سالاری دینی است که با واگذاری مسئولیت‌ها به منتخبین مردم و مشارکت آن‌ها در اداره امور، شاهد نقش‌آفرینی مضاعف مـردم در تعیین سرنوشت خود هستیم.

کتاب فعالیت هر دوره شورای اسلامی شهر و روستا، سندی گویا برای سنجش و ارزیابی موفقیت‌هاست و آبادانی و توسعه‌ی مدیریت شهری مدیون تصمیمات شورای اسلامی شهر و عمل صحیح مبتنی بر مجاهدت است.

هم‌آوایی تضارب توانمندی‌های شما با ظرفیت‌های موجود در شهر بانوی کرامت ؛ هم‌افزایی در توسعه‌بخشی مدیریت شهری را به ارمغان خواهد آورد.

اینجانب ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌ها، خدمات ماندگار و همراهی‌های اعضای محترم ادوار شورای اسلامی شهر مقدس قم انتخاب و اعتماد مردم فهیم و بصیر قم به شما بزرگواران را تبریک عرض نموده و از درگاه ایزد منان توفیق مضاعف و سربلندی در سایه‌سار عنایات کریمه اهل‌بیت، حضرت فاطمه معصومه علیهاالسلام و صاحب العصر والزمان حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف برایتان مسألت دارم.**

سید مرتضی سقائیان‌نژاد