به گزارش اکونا پرس،

به نقل ازایثار واحد استان قم، حجت الاسلام حسن هنرمند افزود: انقلاب اسلامی چهره واقعی دشمنان اسلام را نمایان ساخت، کسانی که تاب استقلال، آزادی و مردم سالاری را در یک کشور ندارند و همه دولت ها را وابسته و سر سپرده می خواهند.

وی ادامه داد: انقلاب برای استواری و استحکام خونهای بسیاری را تقدیم کرده است، دشمنان در فاجعه تروریستی هفتم تیر نیز با به شهادت رساندن انسانهای روشنفکر، آگاه ، مدبر و دلسوز چون شهید دکتر بهشتی و 72 تن از یارانش چهره واقعی خود را به نمایش گذاشت.

حجت الاسلام هنرمند تاکید کرد: ترور و کشتار انسانهای آزاده و نخبه آخرین حربه دشمنان است و در طول این سالها 17000ترور ناجوانمردانه بخاطر آزادگی یک ملت انجام شده است. و این حقوق بشر دروغین غرب وحشی و مزدورانش را بیش از پیش به نمایش می گذارد.

غبار روبی مزار شهدای هفتم تیر در گلزار شیخان

مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم به برنامه های این ایام اشاره کرد و افزود: برنامه های هفتم تیر با محور (هفته حقوق بشر آمریکایی) برگزار می شود و از جمله این برنامه ها در استان قم غبار روبی مزار مطهر شهدای هفتم تیر و گرامی داشت یاد و خاطره  شهید دکتر بهشتی و یاران باوفایش در گلزار شیخان در روز هفتم تیر است.

 دیدار با خانواده معظم شهدا به ویژه شهدای هفتم تیر در استان قم از دیگر برنامه های این ایام است.  اجرای برنامه های مرتبط با هفته حقوق بشر آمریکایی از دیگر محورهای برنامه های این ایام است.

هفته حقوق بشر آمریکایی به ترور نافرجام مقام معظم رهبری در ششم تیرماه1360، شهادت دکتر بهشتی و 72 تن از یارانش در هفتم تیر ماه 1360، شهادت آیت الله صدوقی در 11 تیر 1361، بمباران شیمیای سردشت در هفتم تیر ماه 1366 و حمله به هواپیمایی مسافربری ایران در خلیج فارس و شهادت مسافران و خدمه هواپیما در 12 تیر ماه 1367 اشاره دارد.