به گزارش اکونا پرس،

به نقل ازاداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری،در بخشی از پیام مهندس بیاتیان شهردار کلانشهر اراک، خطاب به رئیس کل دادگستری این استان آمده است:

" قوه قضاییه به عنوان یکی از ارکان مهم و تاثیرگذار در نظام مقدس جمهوری اسلامی نقش بی بدیلی در حراست و پاسداری از آرمان های والای اسلام و ارزش های  انقلاب شکوهمند دارد، صیانت از کرامت انسانی و تلاش در جهت برقراری عدالت، تحقق حقوق شهروندی و همچنین دفاع از مظلومان نیز از رسالت های مهم دستگاه قضایی است.

مهم‌ترین انتظار مردم از قوه قضائیه  تأمین سلامت اجتماعی و برقراری امنیت و عدالت در جامعه است. اجرای عدالت و تأمین امنیت، از اهمیت بالایی برخوردار است به گونه ای که باید آن را معیار مدنیت و پیش نیاز هر گونه توسعه و مایه قوام و دوام جامعه قلمداد کرد.

 مجموعه مدیریت شهری اراک، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله دکتر بهشتی و 72 تن از یارانش، هفتم تیر ماه روز قوه قضائیه را به همه خدمتگزاران و مسئولان قضایی، قضات، دادیاران، دادرسان و کارکنان این قوه به ویژه مسئولین قضایی استان مرکزی و شهر اراک تبریک گفته و برای این عزیزان توفیق خدمت رسانی به مردم و پاسداری از قانون و عدالت آرزومندیم.

 امید است، مسئولان قضایی در انجام مسئولیت خطیر پاسداری از قانون اساسی و تحقق عدالت به عنوان گفتمان اصلی انقلاب اسلامی با استعانت از الطاف الهی و در سایه  رهنمون های مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) همواره موفق و سربلند باشند.