به گزارش اکونا پرس،

محمد اله داد گفت:عزاداران حسینی برای ایمنی بیشتر هنگام حمل پرچمُ و علامت‌ های عزاداری ، حتما به تاسیساتُ و شبکه ‌های برق خیابان‌ها توجه کنند.

وی افزود: رعایت فاصله مجاز (حداقل ۲.۵متر) از سیم های برق در زمان برپایی خیمه های عزاداری الزامیست و مسولان هیئات باید به این نکته توجه کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی بیان کرد: عدم نصب پرچم ، پلاکارد و تبلیغات برروی پایه های برق ، عدم استفاده از انشعابات غیرمجاز به هر نحو،عدم استفاده از روش‌های غیر فنی و غیر شرعی در تامین برق نیز از دیگر مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد، زیرا موجب خطرات جانی برای افراد خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت : تکایا و هیئات‌ مذهبی  در هنگام بهره‌گیری از انشعاب برق حتما از ترمینال‌ها و پریزهای استاندارد استفاده کنند و تابلوهای ورودی برق را از دسترس کودکان و محیط‌های مرطوب دور نگه دارند.

اله داد از هیئات‌ و تکایایی  دارای مجوز که برای  برگزاری مجالس سوگواری این ایام ، نیاز به برق موقت دارند، با شماره ۱۵۲۱ تماس و یا‌ به مدیریت توزیع برق شهرستان مربوطه مراجعه نمایند.

وی افزود: به منظور جلوگیری از بروز حوادث و ایمنی بیشتر، عزاداران حسینی هنگام حمل پرچم و علامت‌های مخصوص عزاداری و... به تاسیسات و شبکه‌های برق که از خیابان‌ها و معابر عبور کرده، توجه کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت :مشترکان در صورت بروز هرگونه مشکل می توانند با شماره ۱۲۱( واحد اتفاقات و عملیات شرکت توزیع نیروی برق استان) تماس بگیرند.

وی با اشاره به شرایط ویژه کرونایی کشور و استان مرکزی و ضرورت تامین برق مطمئن و پایدار برای بیمارستان ها و سایر مراکز درمانی، از تمامی مردم شریف استان درخواست کرد تا با رعایت اصول ایمنی و بهداشتی و همچنین مصرف بهینه برق، خادمان خود در صنعت برق کشور را یاری رسانند.