به گزارش اکونا پرس،

سردار سلامی به اتفاق سردار مجتبی فدا، فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان در طول حضور خود در این غرفه ،ضمن استماع گزارش مسئول گروه جهادی، از خدمات عمرانی ارزشمند گروه جهادی (ساخت ۲۲ منزل برای نیازمندان. تعمیرات ،توسعه و بازسازی تعدادی از  اماکن عمومی شهرستان لنجان و ...) ارائه خدمات فنی ، مهندسی و جمع آوری و ارسال کمک های کارکنان به زلزله زدگان و سیل زدگان چند سال گذشته و اجرای طرح های فرهنگی(خانه تکانی بهشتی،مهر در انتظار مهربانی و ...) نیز مطلع شد .

وی نقش ذوب آهن را در فعالیت های اقتصادی و اجتماعی قابل تحسین برشمرد و اظهار داشت : ذوب آهن اصفهان هم در جبهه صنعت و هم در فعالیت های اجتماعی پیشتاز صنایع است.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان نیز در این بازدید به فعالیت‌های گروه‌های جهادی و سازندگی بسیج و سپاه در مناطق محروم کشور اشاره کرد و گفت: سپاه در صدد سرعت بخشیدن به روند واکسیناسیون کرونا در کشور است.

سرهنگ حسن عجمی معاون بسیج سازندگی سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان نیز در بازدید از غرفه ذوب آهن اصفهان با اشاره به روند فعالیت های امدادی و عمرانی ذوب آهن اصفهان در سال های اخیر گفت: با توجه به انواع و حجم کارها ی سازندگی ذوب آهن اصفهان، این شرکت رتبه برتر جهادی را به خود اختصاص داده است .

شایان ذکر است  فرمانده کل سپاه در سفر به استان اصفهان در نشست ستاد استانی طرح پیشگیری و مقابله با کرونای سردار شهید سلیمانی در این استان  حضور یافت.