به گزارش اکونا پرس،

مهدی کلانترزاده در گفت و گویی اظهار داشت: این طرح در ادامه اقدامات شهرداری قم در زمینه اطلاع‌رسانی و تبلیغات پیام‌های مرتبط با ویروس کرونا و در راستای نهادینه سازی، ترویج و تشویق مردم برای تزریق واکسن کرونا به اجرا در آمده است.

وی درخواست از شهروندان برای استقبال و تزریق واکسن را هدف اصلی این پویش اطلاع‌رسانی دانست و گفت: اکران دوهزار و ۴۰۰ متر مربع بنر اطلاع‌رسانی با پیام‌های مختلف در مورد اهمیت تزریق واکسن کرونا در ۵۸۵ نقطه از سطح شهر از اقدامات مهم شهرداری قم در زمینه اطلاع رسانی و حمایت و همراهی کادر بهداشت و درمان در واکسیناسیون عمومی بوده است.

مدیرکل ارتباطات و اموربین الملل شهرداری قم با بیان اینکه اکران بنردر مورد اهمیت تزریق واکسن کرونا در قالب، استرابرد، آویز و عرشه پل بوده است، افزود: امیدواریم با اطلاع‌رسانی و ترغیب باعث تسریع در اقدام شهروندان برای تزریق واکسن بوده تا هرچه زودتر شاهد ریشه‌کن شدن این ویروس در سطح شهر مقدس قم باشیم.

کلانترزاده این پویش اطلاع‌رسانی را محدود به تبلیغات شهری ندانست و خاطرنشان کرد: شهرداری قم علاوه بر شبکه‌های رسانه‌ای و مجازی تحت اختیار شهرداری، در مجموعه استان قم نیز اقدام به نمایش پیام‌های اطلاع رسانی این پویش در مورد اهمیت تزریق واکسن کرونا کرده است.

وی تصریح کرد: تمامی محتوا و پیام‌های این پویش اطلاع‌رسانی با هماهنگی و جلب نظر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی قم تهیه شده و شهرداری قم خود را موظف به تبعیت از این دانشگاه به عنوان فرمانده میدان مبارزه با ویروس کرونا در استان قم می‌داند.