به گزارش اکونا پرس،

استاندار مرکزی درمراسم افتتاح این طرح ها،گفت:یکی از شاخص های ارزیابی توسعه و پیشرفت در جهان، مصرف صحیح انرژی و در خدمت تولید و صنعت بودن آن است .

سید علی آقا زاده  با اشاره به ابعاد اجتماعی و فرهنگی مصرف برق در جامعه اظهار داشت : همکاری مردم در مدیریت مصرف برق بویژه در دوران اوج بار،  امری ضروری است و قطعا سیاستهای تشویقی وحتی برنامه های تبلیغی و فرهنگی ادارات برق در این خصوص کارساز است و از مردم نیز تقاضا داریم که با دید اقتصادی ، صرفه جویی و کمک به توسعه زیر ساخت ها در موضوع مدیریت مصرف برق، کمک حال ادارات برق باشند .

وی  همچنین میزان برخورداری روستایی در بخش برق را در سالهای بعد از انقلاب و بویژه حال حاضر بسیار ارزشمند و مطلوب توصیف و در این خصوص از فعالین صنعت برق کشور و استان صمیمانه قدردانی کرد

 

 

 مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی هم در این آیین افتتاحیه گفت: هم اکنون با افتخار می‌گوییم که هیچ روستای بدون برق بالای ۵ خانوار در استان  وجود ندارد و عشایر کوچ نشین استان نیز با استفاده از سامانه های خورشیدی از نعمت برق بهره مند شدند.

  محمد اله داد هدف  از افتتاح این طرح‌ها را افزایش رضایت‌مندی مشترکان، استفاده بهینه از امکانات و منابع موجود، تأمین برق پایدار و مطمئن و بهره‌وری اقتصادی عنوان کرد.

 وی با وجود خاموشی های ناشی از ناترازی تولید و مصرف درکشور گفت:با وجود شرایط دشوار صنعت برق در تابستان تمام تلاش خود را در اقصی نقاط استان جهت خدمت رسانی به مردم  به بهترین شکل بکار گرفته ایم.