به گزارش اکونا پرس،

سیدمصطفی علوی با اعلام این خبر افزود: عملیات عمرانی ساخت ایستگاه تقلیل فشار گاز شهرک کارگاهی شیخ بهایی شهرمنظریه شهرضا در زمینی به مساحت ۴۰۰ متر مربع توسط شهرداری تحویل اداره گاز شهرستان جهت نصب ادوات مکانیکال قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، با اشاره به اینکه بهره مندی تمامی صنایع استان از نعمت گاز طبیعی از اهداف اصلی این شرکت است، گفت: برای گازرسانی به این شهرک صنعتی، بیش از 20 کیلومتر شبکه گذاری انجام و امکان استفاده متقاضیان صنعتی منطقه از نعمت گاز فراهم شده است.

مهندس علوی، با اشاره به میزان مصرف گاز در سطح استان که به طور متوسط سالانه حدود ۲۲میلیارد متر مکعب است، افزود: در حال حاضر تمامی شهرها و ۱۰۶۰ روستا معادل 99.5 درصد جمعیت استان از نعمت گاز برخوردار هستند.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، افزود: ۷۰ درصد مصارف گاز در استان اصفهان در واحدهای صنعتی_تولیدی و نیروگاهی، ۲۰ درصد در بخش خانگی، حدود ۵ درصد در بخش سی ان جی و بقیه در بخش های تجاری مصرف می شود.

در ادامه، معاون استاندار در مراسم کلنگ زنی شبکه گذاری شهرک صنعتی شیخ بهائی با تقدیر از تلاش‌های شرکت گاز، بر رعایت الگوی مصرف گاز از سوی مشترکین خانگی و صنعتی تاکید کرد. -محسن راعی