به گزارش اکونا پرس،

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، آیت الله سید محمد سعیدی، امام جمعه قم، نماینده این شهر در مجلس خبرگان و تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) در دیدار مدیرکل کمیته امداد استان با معظم له، با بیان روایتی از امام صادق (ع) قم را حرم اهلبیت (ع) و آشیانه آل محمد (ص) برشمرد و گفت: مردم این شهر هم در پافشاری بر اصالت دینی و ولایی، نوعدوستی و کمک به محرومان مثال زدنی هستند.

وی ویژگی های مردم قم را ظرفیتی خاص برای مدیران این شهر دانست و تصریح کرد: مردمی که در ایام کرونا بیشتر از همیشه به فکر نیازمندان هستند را باید تحسین کرد.

نماینده مردم شریف قم در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه حضرت امام راحل از همان ابتدا خشت کمیته امداد را با افراد خدمتگزار، دلسوز، خیرخواه و اهل ایثار و کمک به مردم بنا نهاده است افزود: بحمدلله هم اکنون هم این نهاد بر همان پایه استوار است و اعتمادی که مردم به این نهاد، مدیران و امدادگران آن دارند به همین علت است.

امام جمعه قم با اشاره به اینکه نیازمندان باید روی پای خودشان بایستند و از دسترنج خودشان بهره مند شوند خواستار تقویت مشاغل خانگی و ایجاد کارگاههای کار و تولید در نزدیکی محل زندگی آنها شد.

در ابتدای این دیدار اکبر میرشکار مدیرکل کمیته امداد استان قم گزارش عملکرد 6 ماهه این نهاد را ارائه کرد.