به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی دانشگاه در راستای تقدیر از خانواده های معظم شهدا و جانبازان و همچنین تجدید میثاق با آرمان های رهبر کبیر انقلاب اسلامی، هیات رئیسه دانشگاه صنعتی قم با خانواده معظم شهید اکبری و خانواده گرانقدر جانباز سرفراز محمد حسین صادقی دیدار کردند.

در این دیدار دکتر رضایی نور رئیس دانشگاه صنعتی قم آسایش و آرامش امروز ایران اسلامی را مرهون دلاور مردی های شهدا وجانبازان هشت سال دفاع مقدس دانست و افزود: همه تلاش ما در دانشگاه صنعتی قم این است که با جهاد در عرصه های علم و فناوری بتوانیم قدردان شهدا ، جانبازان و خانواده های معظم ایشان باشیم.

وی با بیان اینکه تکریم از شهداء، ایثارگران و آزادگان وظیفه تک تک ایرانیان است، ابراز کرد: دانشگاه صنعتی قم همواره در راه سربلندی ایران اسلامی از هیچ تلاشی فروگذار نکرده است و خدمت به جامعه مخصوصاً خانواده های معظم شهداء و ایثارگران را برای خود افتخار می داند.

رئیس دانشگاه صنعتی قم ضمن تقدیر از ایثار و فداکاری شهداء، ایثارگران و آزادگان افزود: هدف از این دیدارها تکریم این بزرگواران و ادای تکلیف نسبت به ایثار و از خودگذشتگی های آنان است.

شایان دکر است غلامحسین اکبری از دانش آموزان ممتاز مدرسه بود که در تابستان سال ۱۳۶۴ پس از اتمام مدرسه ، عازم جبهه های جنگ شد و در سن ۱۷ سالگی در عملیات کربلای ۵ به مقام رفیع شهادت رسید.

محمد حسین صادقی جانباز ۷۰ درصد است که سال ۱۳۶۲ عازم جبهه های جنگ شد و در سال ۱۳۶۴ از ناحیه ۲پا مجروح و به درجه رفیع جانبازی رسید.