به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی، مهندس یوسف عرفانی نسب مدیرعامل شرکت در این گردهمایی ضمن قدردانی از تلاش ها و زحمت های همکاران برای عبور از تنش آبی در فصل تابستان با کمترین مشکلات و قطعی و یا جیره بندی آب و همچنین تلاشهای همکاران در راستای کسب مقام اول در جشنواره شهید رجایی ، بر عملکرد بهتر و شناخت نقاط ضعف و برطرف نمودن آنها برای ارائه خدمات مطلوبتر به مشترکین تاکید نمود.

وی به نقش موثر وصول مطالبات  در اقتصاد آب و فاضلاب و تحقق  رسالت  شرکت در امر خدمات رسانی مطلوب به مشترکین  اشاره نمود و افزود : با توجه به اینکه  تنها منبع در اختیار شرکت جهت پوشش هزینه ها و ارائه خدمات بهتر به مشترکین قبوض آب بها و خدمات دفع فاضلاب می باشد ، تلاش در راستای وصول درآمدها این شرکت را در تحقق اهداف و رسالت خود موفق می نماید.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی در ادامه به  برگزاری مانور و شناسایی انشعابات غیر مجاز، پیگیری اقامتگاه های غیر دایم و دقت در شناسایی آنها به عنوان اقداماتی موثر تاکید نمود .

مهندس عرفانی نسب در ادامه از افزایش اعتبارات بخش روستایی خبر داد و تاکید نمود :لازم است معاونان و مدیران  تمام تلاش خود را برای برنامه ریزی و مدیریت صحیح به منظور شناسایی و اجرای پروژه ها ی لازم الاجرا در روستاها به کار گیرند.

  در پایان این گردهمایی از امور آب و فاضلاب اراک برای کسب رتبه اول در بخش آب  گروه 1 و  اداره آب و فاضلاب جاورسیان برای بیشترین رشد در بخش آب گروه 1  ،امور آب و فاضلاب زرندیه برای کسب رتبه اول دربخش آب گروه 2 و اداره آب و فاضلاب زاویه برای بیشترین رشد در بخش آب گروه 2 ، اداره آب و فاضلاب غرق آباد برای کسب رتبه اول در بخش آب  گروه 3 و اداره آب و فاضلاب هندودر برای بیشترین رشد در بخش آب گروه3 و همچنین اداره آب و فاضلاب مهاجران برای کسب رتبه اول در بخش فاضلاب   و شرکت آب و فاضلاب شهرستان ساوه  برای بیشترین رشد در بخش فاضلاب  ، براساس نتایج بدست آمده از ارزیابی عملکرد سال 1399 امورآب و فاضلاب شهرهای تابعه استان مرکزی تقدیر شد.

  گفتنی است در این گردهمایی معاونان شرکت و مدیر دفتر حراست و امور محرمانه گزارشی از اقدامات حوزه کاری معاونت مربوطه ارائه نمودند.