به گزارش اکونا پرس،

 به‌نقل از روابط‌عمومی دانشگاه در این دیدار دکتر رضایی نور رئیس دانشگاه صنعتی قم ضمن معرفی دانشگاه صنعتی قم به اشتغال بیش‌از نود درصد دانشجویان مقطع کارشناسی اشاره کرد و گفت: دانشگاه صنعتی قم با اجرای طرح همیار صنعت که منوط به حضور دانشجویان در صنایع استان است به اشتغال دانشجویان و رفع مشکلات صنعتی کمک شایانی می‌نماید.

وی گفت: با افتتاح مرکز نوآوری در دانشگاه صنعتی قم زمینه تحقیق و پژوهش برای اساتید و دانشجویان مهیا شده‌است که رشد سی و هفت درصدی چاپ مقالات علمی و پژوهشی و رشد یازده پله‌ای دانشگاه صنعتی قم در بین سایر دانشگاه‌های کشور بیانگر تحقیق و پژوهش مداوم اساتید و دانشجویان این دانشگاه است  .

در ادامه دکتر امیدیان رئیس ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره )در استان قم ضمن ابراز خرسندی از این دیدار،  تعامل دانشگاه صنعتی قم و بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) را بسیار مفید و مؤثر دانست .

وی افزود: بنیاد دانش بنیان برکت در حوزه فعالیت‌های دانش بنیان و پژوهش بسیار موفق عمل کرده‌است به‌ ویژه تولید واکسن‌های برکت یکی از پروژه‌های شاخص این بنیاد می‌باشد. تولید چهارده میلیون دوز واکسن برکت تا به امروز یکی از موفقیت‌های چشمگیر بنیاد برکت بوده‌است.

دکتر امیدیان همکاری با دانشگاه صنعتی قم را در پیشبرد اهداف بنیاد برکت بسیار مؤثر تلقی کرد و افزود: این بنیاد از طرح‌های فناورانه دانشگاه صنعتی قم حمایت می‌کند، پس با انعقاد چندین تفاهم‌نامه می‌توانیم به همکاری‌های بسیار خوبی دست یابیم .