به گزارش اکونا پرس،

به نقل از شهرنیوز، مهدی کلانترزاده امروز در جلسه شورای اطلاع‌رسانی استان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد،‌ با تأکید بر لزوم معرفی ظرفیت‌های فرهنگی و اقتصادی شهر قم اظهار داشت: امیدواریم ۱۲۴۰ سال همسایگی با حضرت معصومه(س) را قدردان بوده و بتوانیم ورود تمدن ساز حضرت را به شهر قم به تصویر بکشیم.

وی برگزاری جشنواره‌های تخصصی را یکی از عوامل مهم در توسعه پایدار دانست و افزود: یکی از دغدغه‌های شهرداری پرداختن به موضوعاتی است که نیاز به نگاه تخصصی اهالی رسانه و شهروندان داشته و جشنواره رسانه‌ای “شهرما” با هدف تربیت خبرنگار و شهروند مطالبه گر و توجه محققان دانشگاهی به مسائل شهری طراحی‌شده است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم ادامه داد: با بررسی‌هایی که اداره کل ارتباطات شهرداری در حوزه خبر و رسانه انجام داده، مشخص‌شده  به حدود ۴۷ درصد موضوعات شهری پرداخته نشده و مغفول مانده است که در نتیجه مورد نقد و بررسی نیز قرار نگرفته است.

وی گزارش کوتاهی از نخستین “جشنواره رسانه‌ای شهر ما” ارائه داد و گفت: در نخستین جشنواره رسانه‌ای “شهر ما” یک هزار و ۱۵۷ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که نشانه استقبال از این جشنواره بوده و از برگزیدگان تقدیر و هدایایی اهدا شد.

کلانترزاده در پایان زمان اعلام فراخوان عمومی جشنواره را اواخر آبان ماه سال جاری اعلام کرد و گفت: در صورت کنترل بیماری کرونا و اجازه ستاد مبارزه با کرونا، اختتامیه جشنواره در دهه مبارک فجر برگزارشده و از برگزیدگان تقدیر خواهد شد.