به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، در ابتدای این نشست، محمد مصباحی معاون امورجوانان جمعیت هلال احمر استان قم به بیان گزارش عملکرد و اهداف عالیه جمعیت هلال احمر و کانون طلاب از ابتدا تاکنون پرداخت.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین ملکی مدیر مرکز بیان جامعه المصطفی العالمیه، به بیان گزارش مختصری از عملکرد طلاب غیرایرانی در حوزه بین الملل و گذراندن دوره های امداد و کمک های اولیه  مقدماتی تا تخصصی را یکی از نیازهای مبرم طلاب، پرسنل و خانواده‌ی آنان دانست و خواستار  تشکیل هر چه سریعتر کارگروه شد.

 همچنین حجت الاسلام والمسلمین فقیه، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان قم از میزبانی هلال احمر در برابر خانواده بزرگ جامعه المصطفی العالمیه ابراز خرسندی و افق روشنی را برای طرفین پیش بینی کرد.

 بهرامی مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم نیز از برگزاری این نشست به صورت مستمر استقبال و اظهار کرد: جمعیت هلال احمر استان قم تمام توان خود را برای  آموزش و ارتقاء سطح دانش طلاب غیرایرانی جامعه المصطفی العالمیه، پرسنل و خانواده‌های آنها خواهد گذاشت  و در امور آموزش‌های امدادی از مرحله مقدماتی، تکمیلی، تخصصی و تربیت مربی با زبان‌های مختلف را اعلام می‌نماید.

 بهرامی افزود: طلاب معزز با گواهینامه‌های چندزبانه‌ای که هلال احمر صادر می‌کند، می‌توانند در اقصی نقاط دنیا به عنوان سفیران امدادگر خدمت رسانی کنند.