به گزارش اکونا پرس،

به نقل از اداره روابط عمومی مخابرات منطقه مرکزی ، در این مراسم  مهندس لطفی مدیر مخابرات منطقه مرکزی ضمن گرامیداشت ایام هفته بسیج ،فرازهایی از بیانیه گام دوم رهبر انقلاب را در خصوص برای برداشتن گامهای استوار در آینده، باید گذشته را درست شناخت، برای جمع حاضر قرائت کرد.

در این مراسم مهندس سید حسین شریفی نماینده ادواری مردم اراک، کمیجان وخنداب در مجلس شورای اسلامی در سنوات گذشته و مدیر کل اسبق مخابرات استان ،اظهار داشت: انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی رحمت الله علیه ، بدون حضور اثرگذار مردم کاری ناقص و ابتر بودو تدبیر حکیمانه حضرت امام در تشکیل شجره ی طیبه ی بسیج باعث بقای این انقلاب شد.

ایشان درفرازی دیگری از سخنان خود ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان هشت سال دفاع مقدس به بیان خاطراتی از ایثارگری ها وحضور فعال کارکنان مخابرات در دوران جنگ تحمیلی در جبهه وپشت جبهه پرداخت وبیان کرد به همین مناسبت کتابی را با عنوان مدیریت جهادی متضمن سلامت وتوسعه مخابرات به چاپ رسانده اند.

در پایان این مراسم از دونفر همکاران حسین تبرته فراهانی ومیثم کمانی که درمسابقات جهانی کاراته به ترتیب مقام های اول وسوم را کسب کرده اند تجلیل وتقدیر به عمل آمد وهمچنین جوایز نفرات برنده مسابقات نقاشی وکتابخوانی به آنان اهدا شد .