به گزارش اکونا پرس،

به نقل ازشهرنیوز، دکتر سیدمرتضی سقائیان‌نژاد در جلسه شورای مدیران شهرداری با تأکید بر اهمیت توجه به ابعاد مختلف فعالیت نیروهای شاغل در مجموعه به‌عنوان بزرگترین سرمایه شهرداری قم اظهار داشت: سازمان‌ها بدون نیروی انسانی مفهومی نداشته و تا امروز فناوری نیز نتوانسته اهمیت و جایگاه نیروی انسانی را کمرنگ کند و هنوز نیروی انسانی عامل حیاتی بقای سازمان‌ها و کارایی و بهره‌وری آن شمرده می‌شود.

وی نیروی انسانی را مهم‌ترین داشته و سرمایه سازمان‌ها دانست و افزود: باید به نیروی انسانی به‌عنوان عامل عینیت بخشیدن به بهره‌وری و برطرف‌کننده مشکلات نگاه کرده و برای رشد و ایجاد انگیزه در آن‌ها تلاش کنیم.

شهردار قم با تأکید بر نگاه تخصصی شهرداری قم به نیروی انسانی و انتخاب‌های دقیق در این حوزه تصریح کرد: نیروی انسانی در لایه‌های مختلف شهرداری مخصوصا رده‌های مدیریتی، به‌عنوان رابط بین مدیریت شهر و شهروندان از جایگاه ویژه‌ای برخوردار هستند.

وی اصل تعهد و دغدغه‌مندی کارکنان را مورد تأکید قرار داد و خاطرنشان کرد: رعایت اصل تعهد و دغدغه‌مندی و همچنین آشنایی، شناخت و سلامت کار در همه مسئولیت‌ها باید رعایت شده و مورد تأکید قرار گیرد.

دکتر سقائیان‌نژاد مسئولیت‌های مرتبط با مردم را دارای اهمیت بیشتری دانست و بیان کرد: در پست‌ها و سمت‌هایی که بیشترین مراجعات مردمی را دارند مانند حوزه شهرسازی و املاک و مستغلات باید نظارت و دقت بیشتری صورت گیرد.

وی در پایان بر لزوم کسب رضایت شهروندان تأکید کرد و گفت: نظارت و دقت نظر بر عملکرد نیروی انسانی و مدیران یکی از تأکیدات بوده و باید با دقت نظر بیشتری نسبت به کسب رضایت شهروندان عمل کنیم