به گزارش اکونا پرس،

به نقل ازروابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی در این همایش که در روز یکشنبه  دیماه12 برگزار شد حجت الاسلام قرنفلی سرپرست دفتر امور فرهنگی و دینی وزارت نیرو در ارتباط تلفنی با محل برگزاری همایش ، سخنانی را بیان نمود.

وی بر بهره گیری از آموزه های دینی و راهکارهای آموزشی بهینه سازی مصرف در حوزه آب و برق  و همچنین بر گسترش فضای مجازی و لزوم آموزش سواد رسانه ای تاکید نمود و نقش ائمه جماعت را در تمامی زمینه های فرهنگی و اعتقادی مهم و تاثیرگزار برشمرد.

حجت الاسلام قرنفلی همچنین با اشاره با سالگرد شهادت سردار سرافراز شهید حاج قاسم سلیمانی ، اخلاص را رمز ماندگاری این شخیصت بزرگ دانست و بیان نمود :  در عمل و رفتار حاج قاسم «برای‌خدا کار کردن» موج می‌زد و همه می دیدند که سربازی جانش را سر دست گرفته و با خلوص نیت با خدا معامله کرده است و نه در پی جایگاه است و نه دنبال مقام و منزلت ولی خداوند متعال چنان عزتی به وی داد که دوست و دشمن همه بر آن صحه می گذارند.

در این مراسم همچنین مهندس یوسف عرفانی نسب با اشاره به ایام فاطمیه و سالروز شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی ، سردار بزرگ اسلام را پرورش یافته مکتب امیرالمومنین علی (ع)  توصیف کرد که در دفاع از انقلاب و ولایت فقیه و حرکت در مسیر فاطمی گام برمی‌داشت.

مهندس عرفانی نسب در بخش دیگری از سخنان خود ، به ضرورت توجه بیشتر به فرهنگ مدیریت مصرف آب و برق در جامعه اشاره نمود و بر نماد سازی و شخصیت سازی جذاب و گیرا به وسیله هنرمندان خوش ذوق ، تاکید نمود.