به گزارش اکونا پرس،

به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان،کمیسیون ماده پنج استان اصفهان به ریاست زینلیان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان و با حضو اعضا و مدعوین برگزار گردید.

دکتر مهران زینلیان، در این  جلسه ضمن تبیین دستور کار جلسه در خصوص بررسی طرح تفضیلی سه جغرافیای درچه، کاشان و اردستان به مسائل مرتبط به آن اشاراتی مبسوط نمود.

وی افزود: حدود پنج سال پیش طرح تفصیلی شهرستان کاشان مصوب شده بود اما به دلیل برخی از مشکلات، ابلاغ آن صورت نپذیرفته بود که در این نشست طرح بررسی و مواردی از آن ابلاغ و ما بقی جهت بررسی در جلسات بعد در دستورکار قرار گرفت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان با اشاره به شهر درچه، اظهار داشت: موارد مفصلی مطرح شد که یکی از آنها عبور یکی از خیابان‌ها از مناطق کشاورزی بود که با مخالفت کمیسیون مواجه شد و مقرر گردید بر اساس مصوبات قبلی کمیسیون ماده پنج طرح‌های جدید ارائه و بررسی مجدد صورت گیرد.

زینلیان ادامه داد: در خصوص شهرستان اردستان یک زمینی را سازمان جهاد کشاورزی در اختیار سازمان مسکن و شهرسازی قرار گرفته بود که طرح تفکیکی آن در مسیر طرح اقدام ملی واقع شد که امیدواریم این اقدام برای مردم شهرستان اردستان نیز راهگشا باشد

اصفهان_محسن راعی.