به گزارش اکونا پرس،

محمدیاسر طیب‌نیا مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه ‌ضمن دیدار با امیرحسین کمیلی سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان به مناسبت روز مهندس، بر تقویت هم‌گرایی صنایع در استان اصفهان تاکید کرد.

وی برای مدیرکل جدید اداره صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان آرزوی موفقیت کرد و افزود: امیدواریم در دوره جدید کاری این سازمان، اتفاقات خوب و امیدوارکننده‌ای برای صنایع و معادن استان اصفهان رقم بخورد.

مدیرعامل فولاد مبارکه با اشاره به پیشران بودن این شرکت در رشد و توسعه اقتصادی استان و کشور، آمادگی این بنگاه بزرگ اقتصادی جهت رفع مشکلات و مانع‌زدایی‌ها برای دیگر صنایع را نیز اعلام داشت.

وی خاطرنشان کرد: سازمان صمت به عنوان متولی حوزه بزرگ صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان که نقش کلیدی در توسعه پایدار در همه زمینه‌ها دارد، قطعاً با شروع مدیریت جدید، منشا خیر و برکت در استان و کشور خواهد بود که فولاد مبارکه این آمادگی را دارد تا با مشارکت در حوزه صمت استان اصفهان، تعامل و همکاری داشته باشد و در راستای هم‌افزایی و توسعه استان گام‌های موثری بردارد.

امیرحسین کمیل سرپرست سازمان صمت استان اصفهان نیز در این دیدار ضمن قدردانی از حضور مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه و هیات همراه، متقابلاً روز مهندس را به جامعه بزرگ صنعتی و معدنی استان اصفهان تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد تا با تعامل و همکاری همه‌جانبه بتوان برای توسعه صنایع در جهت رفاه مردم و پایداری صنعت تلاش‌های مضاعفی صورت گیرد.

اصفهان _محسن راعی