به گزارش اکونا پرس،

در آستانه فرا رسیدن هفته مدیریت مصرف بهینه آب، نشست تعاملی کارشناسان و رابطان روابط عمومی مناطق آبفای استان اصفهان برگزار شد.

در این نشست که مدیر و کارشناسان روابط عمومی ستاد و مناطق ۳۸ گانه شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان حضور داشتند بر لزوم هم افزایی و ارتباط تنگاتنگ مناطق خودگردان با ستاد آبفای استان اصفهان تاکید به عمل آمد.
سرپرست آبفای استان اصفهان در این نشست با اشاره به این که در چند سال اخیر در زمینه فرهنگ سازی مصرف بهینه آب در جامعه اقدامات موثری شده است، خاطرنشان کرد: ترویج مصرف بهینه آب در جامعه مختص روز و هفته خاصی نیست و باید در طول سال به شیوه های گوناگون مردم را به این امر مهم ترغیب کرد.
ناصر اکبری با بیان این که روابط عمومی به عنوان بازوی توانمند مدیریت، تاثیرگذاری بسیار زیادی در میان افکار عمومی دارد، به کارشناسان روابط عمومی مناطق این شرکت توصیه کرد اقدامات مهم مناطق تحت پوشش خود را با استفاده از روش ها و ابزارهای نوین اطلاع رسانی به خوبی انعکاس دهند.
وی به نقش بسیار مهم و تاثیرگذار فضای مجازی در فرهنگ سازی مدیریت مصرف آب در جامعه اشاره کرد افزود: با توجه به گستردگی شبکه های اجتماعی در جامعه باید از این ظرفیت مهم در زمینه ارتقای سواد آبی مردم استفاده شود.
در پایان این نشست از کارشناسان و رابطان روابط عمومی مناطق ۳۸گانه آبفای استان اصفهان تجلیل و تقدیر به عمل آمد.
اضافه می شود اول تا هفتم تیرماه هر سال هفته مدیریت مصرف بهینه آب نام دارد.

 

اصفهان_محسن راعی