به گزارش اکونا پرس،

به نقل از پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی(استان مرکزی)، جلسه شورای هماهنگی امور راه وشهرسازی استان مرکزی به ریاست مدیر کل راه وشهر سازی و رئیس شورای هماهنگی امور راه وشهرسازی استان مرکزی، مدیران و معاونین دستگاههای عضو شورا، فرمانده پلیس راهوروسایر مسئولین برگزار شد.

حمید انعامی مدیر کل راه وشهر سازی استان درحاشیه این جلسه گفت: به منظور آمادگی هرچه بیشتر دستگاههای عضو شورا این جلسه تشکیل و مسائل قابل طرح در سفر رئیس جمهور به استان  بررسی و موردکارشناسی قرارگرفت.

وی ادامه داد: یکی از سیاستهای مهم در وزارت راه وشهرسازی برگزاری جلسات هماهنگی، قبل از سفرهای استانی رئیس جمهور است تا مشکلات دسته بندی و درصورت برطرف نشدن در استان، مطرح و پیگیری شود که برای این امر باید با همفکری و تعامل با سایر دستگاهها  به نتایج مطلوب دست یابیم.

انعامی افزود: موضوع نهضت ملی مسکن از جمله موارد مهمی است که در سفرهای استانی رئیس جمهور جزءمطالبات مردمی است و بیشترین درخواستهای مردمی نیز در این حوزه می باشد، از این رو این اداره کل نقش پررنگی در این سفر خواهد داشت.

 مدیر کل راه وشهر سازی و رئیس شورای هماهنگی امور راه وشهرسازی استان مرکزی درانتخاب یک مکان مناسب جهت برگزاری ملاقات حضوری مقام عالی وزارت راه و شهرسازی و هیات همراه با هموطنان عزیز جهتتکریم ورسیدگی به مشکلات مردم درحوزه راه وشهرسازی تاکید و دستور رسیدگی به این موضوع مهم را باحساسیت هرچه بیشتر صادر کرد.