به گزارش اکونا پرس،

در ابتدای این نشست عطاالله معروفخانی مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان، ضمن خیر مقدم از تلاش‌های کارکنان توکافولاد در فرآیند تولید و تعمیر و نگهداری خطوط تولید شرکت فولاد هرمزگان قدردانی و تشکر نمودند.

معروفخانی در ادامه همچنین نکاتی را جهت تعامل افزونتر و ارتقاء کیفیت خدمات و توجه به وضعیت پرسنل پیمانکار شاغل در فولاد هرمزگان یادآور شدند.

در بخش دیگری از این جلسه داوود صافی عضو هیأت مدیره هلدینگ توکافولاد و مدیرعامل شرکت توکاسبز ضمن تشکر از فرصت ایجاد شده جهت برگزاری این نشست مشترک، هدف از جلسه را توسعه همکاری‌های فی مابین شرکت‌های توکافولاد با فولاد هرمزگان و دریافت نقطه نظرات کارفرما در خصوص محصولات و خدمات ارائه شده توسط این گروه عنوان نموده و به معرفی مختصری از شرکت‌های گروه سرمایه گذاری توکافولاد پرداخت.

در ادامه آقایان سعیدبخش مدیرعامل شرکت توکاریل، اسماعیلی مدیرعامل شرکت صنایع نسوز توکا، کاظمی مدیرعامل شرکت بهسازان صنایع خاورمیانه، شیرمحمدلو مدیرعامل شرکت آسیا سیر ارس، حیدرزاده مدیر عامل شرکت حمل و نقل توکا و سورانی مدیرعامل شرکت میرکو به معرفی شرکت‌های تابعه و نکات مربوط به قراردادهای فی مابین پرداخته و به ظرفیت‌های موجود جهت ارتقاء و بهره وری بیشتر اشاره نمودند.

نشست مشترک مدیران عامل گروه توکا فولاد با مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان

در پایان این نشست مشترک عطاالله معروفخانی مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان با اشاره به پتانسیل‌ها و ظرفیت های قابل توجه منطقه هرمزگان برای سرمایه گذاری با توجه به طرح های توسعه پیش رو آمادگی شرکت فولاد هرمزگان را برای مشارکت با گروه سرمایه‌گذاری توکا فولاد در موارد خاص و توسعه همکاری با شرکتهای زیرمجموعه توکافولاد اعلام نمودند و مقرر شد زمینه همکاری مشترک در قالب کارگروه های کارشناسی بررسی و جمع بندی شود.

 اصفهان_محسن راعی