به گزارش اکونا پرس،

به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اراک، صبح امروز شنبه مورخ یکم مرداد ماه سال جاری، دکتر کریمی شهردار اراک به همراه میرنظامی رئیس شورای اسلامی شهر، میری لواسانی مدیر عامل شرکت ایرالکو ایران، سرهنگ مهجوری فرمانده سپاه ناحیه اراک و نماینده بنیاد شهید، به مناسبت گرامیداشت ۵مرداد که به نام روز مقاومت و ایثار شهر اراک نامگذاری شده از خانواده های معظم شهید علی اکبر ده نمکی، مسعود مطیع پور، ناصر بغدادی، عباس و ابوالقاسم حسنی و غلامحسن آنجفی، بازدید و‌سرکشی نمودند.

میرنظامی رئیس شورای اسلامی شهر اراک در این دیدار گفت: خدا را شاکریم که در ابتدای ماه و هفته در محضر ارزشمند خانواده شهدا باشیم.وی افزود: بازدید و سرکشی کمترین و کوچکترین کاری است که می توانیم برای خانواده شهدا انجام دهیم و طبق فرمایش مقام معظم رهبری(مدظله العالی) که فرمودند شوراها نسبت به تعظیم و تکریم خانواده شهدا اهتمام داشته باشند، شهرداری و شورای اسلامی شهر اراک نسبت به این مهم اهتمام ویژه ای دارند.

دکتر کریمی شهردار اراک نیز در این بازدید با اشاره به نامگذاری ۵ مرداد به نام روز مقاومت و ایثار اراک ، گفت: عملیات مرصاد در پنجم مرداد سال۶۷، عملیات رمضان در پنجم مرداد سال ۶۱، بمباران شهر اراک و صنایع آن در پنجم مرداد سال ۶۵ در زمان جنگ تحمیلی علت نامگذاری این روز می باشد.

وی افزود:خدمت به خانواده های معظم شهدا روحیه ما را برای خدمتگزاری دو چندان می نماید. خانواده شهدا روشنی بخش و هدایت کننده راه خدمت می باشند.

لازم به ذکر است، در این بازدید، با اهدا لوح تقدیر از خانواده های معظم شهدا تقدیر و تجلیل شد.

اراک- خبرنگار - سید محسن موسوی