به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل ، روز جمعه 31 تیر ماه در راستای سفر ریاست محترم جمهور به استان مرکزی، مهندس مرتضی شاه میرزایی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با حضور در شرکت پتروشیمی شازند به  همراه مهندس ولدخانی مدیر عامل شرکت، ضمن بازدید از این مجتمع گفت: پتروشیمی شازند نماد بارز زنجیره ارزش است و محصولات با ارزشی در این مجتمع تولید می شوند که این شرکت باید در زمینه توسعه صنعت در بخش های مختلف بعنوان الگو مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: متخصصینی که از این مجتمع رشد پیدا کرده و اکنون در صنعت نفت  و به ویژه در سایر مراکز صنعت پتروشیمی حضوری موثر دارند، از جمله دستاورد های ارزشمند شرکت پتروشیمی شازند است.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی اظهار کرد: از جمله اقدامات با ارزش دیگر در شرکت پتروشیمی شازند ساخت قطعات ارزشمندی است که نمونه مشابه داخلی نداشتند، می باشد که در حال حاضر با همت و تلاش جهادی متخصصین و مهندسین شرکت پتروشیمی شازند بومی سازی و باعث قطع وابستگی به خارج از کشور شدند.

مهندس شاه میرزایی ادامه داد: در حوزه اجرای تعمیرات اساسی نیز ، اجرای با کیفیت بالاتر از خارجی و در مدت زمان کمتر از اقدامات بسیار با اهمیت در صنعت پتروشیمی بوده که پتروشیمی شازند به این مهم جامه عمل پوشانده و نشان دهنده بلوغ فنی و تخصصی در صنعت پتروشیمی است.

مهندس ولدخانی مدیرعامل نیز در جریان این بازدید با بیان اینکه حضور مدیران کشوری در استان و مجتمع موجب برکات برای مجموعه است اظهار داشتند: یکی از بزرگترین مشکلات ما در زمینه تامین خوراک است که این موضوع در جلساتی که قبلاً و اخیراً برگزار شد مکرراً مطرح گردید و قول مساعدت و پیگیری و رفع مشکل توسط مسئولین و خصوصا جناب آقای شاه میرزایی داده شد.

ایشان با اشاره به موضوعات مربوط به پرسنل رسمی(شرکت نفتی) نیز افزودند: مذاکرات لازم در خصوص این موضوع نیز صورت گرفت و مشکلات به تفصیل انتقال داده شد ، امیدواریم به یاری خداوند متعال در این خصوص هم اتخاذ تصمیمات مقتضی صورت گیرد.

اراک- خبرنگار - سید محسن موسوی