به گزارش اکونا پرس،

مدیرعامل آبفای استان اصفهان در اولین نشست اختصاصی با آزادگان شاغل و بازنشسته شرکت گفت: رهبر معظم انقلاب آزادگان را بهترین سربازان انقلاب عنوان کرده اند و فرموده اند که لحظه لحظه دوران اسارت شما، صدقه است و فعالان صنعت آبفا با الگو برداری از ایثارگری ها و مجاهدت های سربازان وطن و مقاومت اسیران در دوره اسارت، سعی در سقایی هر چه بهتر به مردم دارند.

حسین اکبریان خاطرات و تجربیات آزادگان در دوران اسارت را نقشه راه مناسبی  برای خدمات رسانی هر چه بهتر به مردم دانست و اظهار داشت: با آگاهی از چگونگی  مقاومت و پایمردی آزادگان در شرایط سخت دوران اسارت، هر گونه تهدید و محدودیتی در زمینه خدمات رسانی به مردم را به فرصت تبدیل می کنیم.

وی حضور در جمع آزادگان را یکی از اولویت ها برشمرد و اظهار داشت:  فعالان صنعت آبفا در تلاش هستند از شما  دلاورمردان که با وجود شرایط بسیار سخت و شکنجه‌های بسیار در دوران اسارت نه تنها از آرمان‌های انقلاب دست نکشیدید،  بلکه با قدرت از آن دفاع کردید و به تبلیغ و تبیین آرمان‌های مقدس نظام جمهوری اسلامی پرداختید، تبعیت کنند .

مدیرعامل شرکت آبفای استان اصفهان به ایثار خانواده های اسرا در دوران اسارات پرداخت و  افزود: از رشادت‌های خانواده‌های آزادگان نیز نباید به راحتی گذشت که با فداکاری و سختی فراوان این دوران را گذراندند و باید همه‌ ما باید قدردان زحمات آنها باشیم.

 اکبریان ادامه داد: امروز دور هم جمع شده ایم تا مجاهدت ها و جهاد ایثارگونه شما را برای حفظ و اعتلای عزت، عظمت و استقلال ایران اسلامی ارج نهیم. امید است همه ما بتوانیم رهروان صدیق و سربازان فداکار برای ولی امر مسلمین و حضرت ولی عصر (عج ) باشیم. 

مسئول هماهنگی و پیگیری امور ایثارگران شرکت نیز گفت: آزادگان آبفای استان اصفهان به رغم اینکه در دوران اسارت از نظر جسمی و روحی آسیب بسیاری دیده بودند، اما همواره به لحاظ اخلاقی و کاری جز بهترین نیروهای شرکت به شمار می آیند.

سید جواد قاضی عسکر ضمن تعریف بخشی از خاطرات دوران اسارت خود افزود: صبوری، استفامت و ایستادگی در برابر ناملایمات ، مهم ترین و اصلی ترین درسی است که از دوران اسارت می توان آموخت و در زندگی پیاده کرد.

لازم به یادآوری است: در این نشست اختصاصی مدیر عامل با آزادگان آبفا، هر کدام از آنها به ذکر خاطرات دوران دفاع مقدس و اسارت خود پرداختند که چراغ راهی برای صنعت گران آبفا محسوب می شود.

اصفهان_محسن راعی