به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه استان مرکزی، جمشیدی گفت: از آغاز بکار دولت سیزدهم تا کنون شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه استان مرکزی در حوزه های مختلف گامهای موثری را برداشته است که امید است مورد قبول خداوند متعال و رضایت مردم شریف استان وکشور و مسئولین استانی وستادی قرار بگیرد .

سعید جمشیدی به راه اندازی جایگاههای عرضه سوخت استان در زمان حمله سایری اشاره کرد و گفت : با تلاش مجدانه تمامی کارکنان این منطقه و سایر شرکتهای نفتی همجوار توانستیم در کمترین زمان ممکن جایگاهها را در مدار خدمت رسانی قرار دهیم و این نشان از همدلی وتعامل تلاشگران این عرصه داشت .

ایشان به فعالیتهای عملیاتی و فنی و مهندسی نیز اشاره کرد و افزود: در طول یکساله گذشته با ارسال میلیونها لیتر نفتگاز و بنزین یورو 4در سطح استان در کاهش آلودگی های زیست محیطی موثر بوده که امید است با گاز سوز کردن خو درو های عمومی وجایگزین کردن سوخت پاک سی ان جی بر رفع بیشتر ذرات معلق در هوا وبهبود شرایط آب و هوایی موثر باشد . ایشان میزان مصرف سوخت سی ان جی را 180میلیون مترمکعب ذکر کرد وگفت: در طول یکسال گذشته معادل همین مقدار سوخت بنزین صرفه جویی شده است .

در ادامه مدیر منطقه استان مرکزی به بهره برداری دو باب جایگاه عرضه سوخت در شش ماهه اول سال 1401نیز اشاره کردو گفت: در حال حاضر جایگاههای عرضه سوخت مایع ریحان وتاج وتخت به بهره برداری رسیده اند که در اشتغالزایی مستقیم و غیر مستقیم میتواند نقش به سزایی ایفاد کند .

این مقام مسئول به سفر هیات دولت در تابستان 1401به استان مرکزی نیز گریزی زد و آنرا مایه خیر وبرکت برای استان دانست و افزود در این سفر ما میزبان معاون وزیر نفت ومدیر عامل شرکت صنایع پتروشیمی بودیم.

مدیر منطقه استان مرکزی به تاکیدات ریاست محترم جمهوری با مقوله در میان مردم بودن اشاره کردو خاطر نشان کرد، در طول یک سال گذشته تلاش کردیم بر این ملاقتها افزوده شود و سامانه پاسخگویی به شکایات درحوزه روابط عمومی( مرکز 09627)و همچنین سامانه سامد تقویت و مدت زمان پاسخ گویی تا حد ممکن به 3 روز کاهش یابد .

این مقام مسئول به مقوله عفاف وحجاب و حقوق شهروندی در یکسال گذشته نیز پرداخت و گفت :در ارزیابی های استانی و ستادی منطقه استان مرکزی موفق به کسب رتبه برتر شده است که جای خرسندی است .

جمشیدی به تقویت مسئولیت اجتماعی در طول آغاز به کار دولت سیزدهم نیز اشاره کرد و افزود : در طول یک سال گذشته با کمک خیرین درون سازمانی و افراد متفرقه بیرون از شرکت توانسته ایم در ساخت دو باب خانه جهت ایتام وافراد معلول مشارکت و در امر کمک به نیازمندان از جمله تحت حمایت قرار دادن بچه های بی سرپرست و یا بدسرپرست ، و همچنین کمک به سیل زدگان روستای آهنگران وتامین بسته های معیشتی اقدام کنیم که امید است مورد قبول حضرت حق گرفته باشد .

در پایان مدیر منطقه استان مرکزی از تمامی عومل خدمت رسان ، مدیران ومالکان جایگاههای استان مرکزی ، شرکتهای حمل و نقل ورانندگان نفتکش ، کارکنان و فعالان عرصه خدمت در این شرکت وتمامی خیرین درون وبرون سازمانی کمال تقدیر و تشکر را بعمل آورد و موفقیت و پیروزی همکاران را از خداوند منان آرزو کرد .

اراک- خبرنگار - سید محسن موسوی