به گزارش اکونا پرس،

به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اراک، آتش پاد سوم محسن فضلی سرپرست سازمان آتش نشانی شهرداری اظهار داشت: در سالجاری دو دستگاه خودروی شاسی ۱۸ تنی با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال جهت ارتقای سطح ایمنی شهر توسط سازمان آتش نشانی شهرداری اراک خریداری شد.

وی افزود: خرید این خودروها با هدف تجهیز و تامین سازمان آتش نشانی و جهت بالابردن ایمنی شهر و شهروندان و همچنین پاسخگویی مناسب به هنگام حوادث، توسط شهرداری و سازمان آتش نشانی خریداری گردیده و در بودجه سال آتی نیز پیشنهاد خرید ۸دستگاه خودروی امداد و نجات و اطفای حریق ارائه شده است.

 فضلی با تقدیر از مساعدت ها و حمایت های شهردار و اعضای شورای اسلامی دوره ششم شهر از سازمان آتش نشانی اراک، ادامه داد: در سال گذشته نیز سه دستگاه خودروی سنگین ۱۸ تن نیز از همین نوع توسط سازمان خریداری شده و مراحل برگزاری مناقصات هر پنج دستگاه خودرو جهت تجهیز به عنوان خودروهای اطفای حریق در حال برگزاری می باشد.

سرپرست سازمان آتش نشانی شهرداری اراک در پایان خاطرنشان کرد: بروزرسانی و نوسازی ناوگان خودرویی و نزدیک شدن به سطح استانداردهای روز از برنامه های آتی این سازمان بوده که امیدواریم با حمایت های بیش از پیش شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر با اختصاص بودجه های مناسب جهت خرید تجهیزات و ماشین آلات به این مهم دست یابیم.