به گزارش اکونا پرس،

در دومین نشست اقتصادی مدیرعامل و معاونان سازمان منطقه آزاد کیش با فعالان اقتصادی، تجار و بازرگانان کیش که شامگاه چهارشنبه ٢٤ خرداد برگزار شد مدیرعامل شرکت پارس میکا با اشاره به فراز و نشیب های منطقه آزاد کیش در طول سالهای گذشته گفت: در پی نوسانات اقتصادی گاهی در جزیره کیش شاهد رونق و گاهی شاهد رکود بوده ایم. تغییر مداوم سیاست ها و تصمیماتی که متناسب با شرایط این جزیره نبوده باعث شده است از اصل مهم جذب و ماندگاری سرمایه و سرمایه گذار غفلت شده و این امر مانعی در مسیر رشد این منطقه آزاد بوده است.

نادر کشتکار با تاکید بر این موضوع که ما قایل به توقف نیستیم افزود: مهمترین داشته امروز جزیره کیش وجود دکتر انصاری لاری و تیم مدیریتی است که با توانمندی های بالا از نظر کارشناسی و علمی، چشم انداز خوبی را برای این منطقه آزاد کشور رقم زده اند.

این سرمایه گذار در ادامه تصریح کرد: با حضور این تیم مدیریتی قطار توسعه کیش بر روی ریل قرار گرفته و آثار و مزایای این حرکت در بلند مدت بر همگان مشهود خواهد شد.

وی با بیان اینکه در زمینه انجام فعالیت های مالی بین المللی کشور از مسیر کیش، توسط دکتر انصاری لاری پیگیری های بسیاری در حال انجام است افزود: امیدواریم در پی این تلاش های مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، شاهد فعالیت بنگاه های مالی و بانک های آفشور نیز باشیم.

مدیرعامل شرکت پارس میکا گفت: برای دیدن آینده کیش نباید چشم از غفلت های گذشته خود برداریم. نبود اتاق بازرگانی، استفاده از سازمان سرمایه گذاری خارجی و بورس از موضوعاتی است که به آنها بی توجهی شده و نباید این موضوعات را به گردن سازمانها انداخت. بحث ارز و ثبت سفارش دغدغه امروز همه ماست اما آیا فضا را برای فعالیت شرکت های بزرگ باز کرده ایم؟

وی ادامه داد: مشکل امروز کشور در خصوص نوسانات ارزی همانند سالهای گذشته گذرا است اما می توانیم از همین شرایط در جزیره کیش به عنوان فرصتی برای جذب گردشگر منطقه ای بهره ببریم.

کشتکار طرح های مطرح شده از مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در خصوص توسعه گردشگری ورزشی و سلامت را ایده های ارزشمند در جهت توسعه کیش یاد کرد و از دکتر انصاری لاری درخواست کرد توجه ویژه ای به گردشگری داشته باشند و گردشگری بانوان نیز به عنوان شاخه ای مجزا مد نظر قرار گیرد.

وی در پایان از برگزاری نمایشگاهی با حضور سرمایه گذاران و شخصیت های سیاسی در سه ماهه پایانی سالجاری در جزیره کیش خبر داد.