سید محمد بیاتیان، نماینده پیشین مجلس در گفت وگو با خبرنگار اکوناپرس با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور و نارضایتی های موجود در مردم و برخی از اصناف، گفت: مسائل اقتصادی این روزهای جامعه نشان دهنده این است که برخی از دستگاه ها و علی الخصوص بخش هایی از دولت وظایف خود را به درستی انجام نمی دهند.

او با بیان این که در شرایط آشفته فعلی مهمترین کار دولت افزایش هماهنگی میان وزارتخانه هاست، افزود: مهمترین مسأله ای که دولت باید به آن توجه کند رسیدگی به عملکرد بخش های نظارتی است که فعالیت آن ها در شرایط امروز جامعه تا میزان مطلوب و مورد انتظار فاصله دارد و این از فضای ملتهب جامعه به خوبی برداشت می شود.

بیاتیان با اشاره به اتفاقاتی که در بازار موبایل در روزهای اخیر شاهد آن ها بودیم، ادامه داد: بسیاری از مشکلات و نارضایتی ها به وضعیت ارز در کشور بازمی گردد . جامعه باید بداند که ارز 4200 تومانی به چه کسانی اختصاص یافته و چرا امروز آن ها بازخواست نمی شوند!؟

این نماینده پیشین مجلس با تأکید بر رسیدگی به وضعیت اقتصادی کشور با بیان این که وقایع بازار و مسائل مرتبط با مایحتاج زندگی مردم نیازمند رسیدگی سریع هستند، گفت: از ارجاع دادن وظایف و مشکلات به قوا و دستگاه های مختلف باری از مشکلات موجود کاسته نمی شود و بر میزان بی اعتمادی مردم افزوده می شود.

بیاتیان با اشاره به اختیارات و توانایی های دولت در جهت رسیدگی به آشفتگی های امروز اقتصاد، افزود: عدم رسیدگی به مشکلات اقتصادی جامعه شائبه عدم آشنایی و عدم اعتقاد به رفع دشواری های زندگی مردم را به ذهن متبادر می کند که این مهم وضعیت خوشایندی را درپی نخواهد داشت.