به گزارش اکونا پرس،

علی یدقار در نشست کمیته هماهنگی مشترک آژانس همکاری های بین المللی ژاپن (جایکا) و نمایندگان این سازمان در سالن مرکز بین المللی رشد قشم، گفت: برنامه ریزی یک جریان و ضرورت برای رسیدن به اهداف کلان هر طرح محسوب می شود که نمی توان زمان انتهایی برای آن تصور کرد.
یدقار افزود: علاقمندم از این نشست به عنوان فصل جدید برنامه ریزی با هدف دست یابی به اهداف چشم انداز توسعه جزیره قشم یاد کنم و امیدوارم با تشکیل یک تیم فکری قوی و اجرای، شاهد تحول اساسی در پروژه های پایلوت طرح اکو آیلند قشم، باشیم.
وی از گسست بین تهیه کنندگان برنامه و مجریان طرح به عنوان مشکل برنامه ریزی در کشورهای جهان سوم نام برد و اظهارامیدواری کرد که ساختار پروژه های پایلوت طرح اکو قشم با مشارکت تیم منتخب سازمان منطقه آزاد قشم و نمایندگان جایکا به درستی اجرا شود.
عضو هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد قشم با تاکید دوباره بر اهمیت برنامه مدون، گفت: در چنین شرایطی می توانیم به چشم انداز توسعه همه جانبه با محوریت نیروی انسانی بومی در جزیره قشم امیدوار باشیم.
شایان ذکر است، نتایج 34 ماه فعالیت تدوین طرح اکو قشم در نشست کمیته همکاری مشترک این پروژه با حضور علی یدقار عضو هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد قشم و سعید بنی عامریان معاون توسعه مدیریت، رسول اکبری معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری و محرم بهاروند معاون فنی و عمرانی این سازمان، اسدی نماینده سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و اعضای تیم جایکا در سالن مرکز بین المللی رشد قشم مورد ارزیابی قرار گرفت.