به گزارش اکونا پرس،

ارزش روز ۴۹ شرکت حاضر در پرتفوی سهام عدالت با توجه به رشدهای اخیر شاخص و نمادهای معاملاتی در بازار سهام، در حال حاضر ۸۷۷ هزار و۱۰میلیارد ریال برآورد می‌شود.

تعداد شرکت های حاضر در پرتفوی سهام عدالت ۴۹ شرکت هستند که ارزش مقطع واگذاری آنها ۲۶۶هزار و ۳۶۳ میلیارد ریال است که با توجه به رشدهای اخیر شاخص بورس و افزایش قیمت سهام شرکت ها در بازار سرمایه ارزش روز پرتفوی بیش از ۴۹میلیون مشمول سهام عدالت ۸۷۷ هزار و ۱۰میلیارد ریال برآورد می‌شود.

همچنین نگاهی به پرتفوی سهام عدالت نشان می دهد از ۴۹ شرکت حاضر در این سبد تعداد ۳۵شرکت بورسی هستند که ارزش مقطع واگذاری آنها۲۲۷ هزار و ۸۲۵ میلیارد ریال و ارزش روز آنها ۸۰۰ هزار و ۳۶۳ میلیارد ریال حساب شده است.

بعلاوه این که در این پرتفوی، ۱۴ شرکت غیربورسی نیز حضور دارند که ارزش مقطع واگذاری آنها ۳۸ هزار و ۵۳۸ میلیارد ریال و ارزش روز آنها ۷۶ هزار و ۶۴۷میلیارد ریال است.

با توجه به افزایش قیمتی که نمادهای مختلف در بازار سهام در هفته‌های گذشته تجربه کرده‌اند و افزایش حدود ۴ برابری ارزش مجموع پرتفوی سهام عدالت بنظر می‌رسد در حال حاضر ارزش سهام عدالت هر یک مشمولان بین ۳ تا ۴ برابر افزایش یافته است.