به گزارش اکونا پرس،

به نقل از شاتا، صادق نجفی با بیان مطلب فوق به سهم 93 درصدی صنایع کوچک و متوسط از صنایع کل کشور اشاره کرد و گفت: بیش از 84 هزار واحد صنعتی در کشور فعالیت می‌کنند که افزایش سهم صادرات آن‌ها در توسعه کشور بسیار حائز اهمیت است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به این‌که با برنامه‌ریزی درست می‌توان محصولات واحدهای صنعتی کوچک و متوسط را به سمت بازارهای هدف هدایت کرد، افزود: افزایش مساحت شهرک رازی شهرضا به بیش از هزار و پانصد هکتار یکی از دستاوردهای مهم صنعتی در استان اصفهان بوده است.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با تأکید بر این‌که با تلاش مسؤولان شرکت شهرک‌های استان اصفهان و سازمان صنایع کوچک و حمایت نمایندگان این استان در مجلس شورای اسلامی طرح تبدیل شهرک رنگسازان شهرضا به شهر صنعتی به تصویب رسیده است، تصریح کرد: سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران آمادگی خود را برای پیگیری و رفع مشکلات صنایع اعلام می‌کند.

وی بافزود: در حال حاضر 3 میلیارد مترمکعب از 100 میلیارد مترمکعب آب مصرفی در کشور، در بخش صنعت استفاده می‌شود.

وی گفت: بیشتر نقاط کشور با مشکل کم آبی روبه‌رو هستند که استان اصفهان هم در این میان مستثنی نیست و این امر توسعه صنعت را در این استان با مشکلاتی مواجه ساخته است.

نجفی با اشاره به اجرای طرح‌هایی برای برطرف شدن مشکل آب در صنعت استان اصفهان، عنوان کرد: طرح انتقال فاضلاب شهری شهرضا به تصفیه خانه شهرک صنعتی رنگسازان با سرمایه‌گذاری بیش از 800 میلیارد ریال یکی از این طرح‌ها است.