به گزارش اکونا پرس،

ولی ملکی در گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت، در خصوص بخشنامه سایپا به مشتریان در زمینه تحویل پراید به جای ساندرو و تندر 90، اظهار داشت: موضوع  بخشنامه سایپا به مشتریان محصولات رنو را از طریق رسانه‌ها مطلع شده‌ام و تا کنون در این زمینه با مدیران خودروسازی سایپا مکاتباتی نداشته ام.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه موضوع عدم تحویل محصولات رنو تولید شده در گروه خودروسازی سایپا را در کمیسیون صنایع و معادن بررسی می‌کنیم، گفت: در صورتی که خودرویی برای تحویل وجود ندارد باید محصولی به مشتریان تحویل دهندکه متضرر نشوند و ارزش پول آنها نیز حفظ شود.

نماینده مردم مشکین شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه قطعا کمیسیون صنایع و معادن بررسی و ورود به موضوع صدور بخشنامه سایپا به مشتریان را در دستور کار قرار می‌دهد، ادامه داد: ورود کمیسیون صنایع و معادن مجلس به بخشنامه صادر شده از سوی خودرو سازی سایپا به مشتریان از بُعد نظارتی است.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در پایان، خاطرنشان کرد: مجلس به قراردادها ورود نمی‌کند اما در شرایطی که مشتریان شکایتی را داشته باشد از جایگاه نظارتی خود به مسائل ورود و آنها را مورد نقد و بررسی قرار می‌دهد.