به گزارش اکونا پرس،

طی معاملات روز جاری قیمت سهام شرکت کارتن سازی ایران با عبور از مرز 1000 تومان سقف تاریخی خود را شکست تا براساس تحلیل های تکنیکالی آماده صعود به اهداف بالاتر باشد.

بررسی نمودارهای تکنیکالی قیمت این سهم نشان می دهد "چکارن" پس از معامله پر حجم بیش از 8 میلیونی و گردش حدود 4.5 درصدی سهام آن تنها در یک روز معاملاتی آن هم در سقف قیمت تاریخی خود، توانست با اقبال سرمایه گذاران و با توجه به تحقق برنامه های توسعه ای مدیریت شرکت طی ماه های اخیر، از این مقاومت با قدرت عبور کرده و خود را آماده دستیابی به اهداف بالاتر کند.

این روند مثبت در حالی در قیمت سهام "چکارن"  قابل مشاهده است که اخیرا مدیریت شرکت با فروش سهام شرکت حریر خوزستان توانست یکی از وعده های خود را عملیاتی سازد. برنامه ای که تعدیل سود ناشی از درآمد فروش آن معادل بیش از 50 درصد سرمایه ثبتی شرکت بوده است.

به این ترتیب، " چکارن" در حالی امروز سقف تاریخی قیمت سهام خود را شکست که به نظر می رسد با تحقق دیگر برنامه تیم مدیریتی آن یعنی اجرای پروژه تجاری سازی و فروش زمین یافت آباد به زودی شاهد اجرایی شدن دیگر وعده های مدیریت جدید نیز خواهیم بود و  انتظار می رود با تکمیل پروژه تجاری سازی نیز روند صعودی و الگوی رو به جلوی قیمت سهام آن برای رسیدن به اهداف بالاتر کامل شود.

در پایان شایان ذکر است، شرکت کارتن سازی ایران در سال جاری توانست در کنار برنامه واگذاری برخی دارایی ها و تحقق برنامه های غیرعملیاتی، در بخش عملیاتی نیز به برنامه های تولید و فروش خود دست یابد و به نظر می رسد با ادامه همین مسیر، این شرکت با موفقیت سایر برنامه های مورد نظر خود را نیز محقق خواهد کرد.