به گزارش اکونا پرس،

 چهار نمایشگاه «لوستر»، «معماری، خانه مدرن و دکوراسیون داخلی»، «صنعت مبلمان و تجهیزات اداری» و «ماشین آلات کشاورزی» صبح امروز (جمعه) در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز به کار کردند.

۲۲۵ شرکت داخلی محصولات خود را در نمایشگاه لوستر به نمایش گذاشته اند؛ این نمایشگاه در محیطی به متراژ بیش از هفت هزار متر مربع در سالن‌های ۵، ۶، ۷، ۲۷ و ۲۵ پذیرای علاقه‌مندان است.

در کنار این نمایشگاه، در سالن‌های ۳۱، ۳۷ و ۴۴ نیز نهمین نمایشگاه بین المللی «معماری، خانه مدرن و دکوراسیون داخلی» برپا شده است؛ در این نمایشگاه علاوه بر ۱۸۲ شرکت داخلی، ۲۱ شرکت خارجی از کشور‌های هلند، چین، روسیه، آلمان، کره جنوبی، ایتالیا، بلژیک، ترکیه و فنلاند نیز حضور دارند.

«هشتمین نمایشگاه صنعت مبلمان و تجهیزات اداری»، عنوان نمایشگاه دیگری است که امروز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران آغاز بکار کرد.

در این نمایشگاه، ۴۳ شرکت داخلی محصولات خود را در فضایی حدود پنج هزار متر مربع در سالن‌های ۷، ۸ و ۹ به نمایش گذاشتند.

در کنار این سه نمایشگاه که بیشتر با دکوراسیون در ارتباط است، امروز یک نمایشگاه تخصصی بخش کشاورزی نیز افتتاح شد.

در سومین نمایشگاه بین المللی «ماشین آلات کشاورزی و سیستم‌های نوین آبیاری، صنایع، فناوری‌ها و خدمات وابسته»، ۱۵۰ شرکت کننده داخلی و یک شرکت کننده خارجی از کشور اسپانیا حضور دارند.

این در حالی است که پارسال ۵۰ شرکت خارجی در این نمایشگاه حضور داشتند.

نمایشگاه ماشین آلات کشاورزی در پنج هزار متر مربع فضای مفید، در سالن‌های b۳۸، ۴۰، a۴۱ در حال برگزاری است.

این نمایشگاه‌ها به مدت چهار روز ادامه دارند و در ساعت‌های ۱۰ تا ۱۸ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران (بزرگراه چمران) پذیرای علاقه‌مندان هستند.