به گزارش اکونا پرس،

محمد هدایتی، در گفت گو با «اکونا پرس» در خصوص شرایط تولید در ایران گفت: در کشوری که شعار حمای از تولید و جهش تولید شعار سال می شود باید از تولید کننده حمایت شود اما شرایطی را فراهم می کنند که تولید کننده به همه سختی ها از جمله تحریم ها و مساله نوسان ارز از انجام و ادامه کار دلشرد می شود.

 وی در ادامه افزود: چون مواد اولیه از خارج از کشور وارد می شود و به دلیل نوسان و گرانی ارز تولید در داخل چون با حمایت هم مواجه نیست به شدت دچار مشکل می شود از این جهت که مشتری ها به جای سفارش جنس ایرانی با کیفیت به شراغ جنس چینی بی کیفتی بروند و این گونه تولید کننده داخلی ورشکست شده و تولید می خوابد.

این تولید کننده در پایان گفت: شرکت «الکترو توان آریا» تصمیم به ورود به بازارهای خارجی را دارد از این جهت نیازمند برخی استانداردهای بین المللی است از این جهت با آشنایی با موسسه «ایزوکیا» و مشورت با مشاور ارشد این مرکز یعنی امیرهمایون کاشانی کیا تصمیم به ارتقای بیشتر سطح کیفی و کمی با آموزش های و مشورت های ایزوکیا گرفت . قراراست شرکت «الکترو توان آریا» با کمک مرکز «ایزوکیا» ایزو 9001 دریافت کند.

گفتنی است، این شرکت در زمینه تولید و ساخت تابلوهای برق صنعتی فشار ضعیف و متوسط حدود یک دهه قبل فعالیت خود را آغاز و اکنون با 10 پرسنل مشغول تولید است.

برای اطلاعات بیشتر به این آدرس مراجعه کنید. www.isokia.com