اما در اینجا این سوال بزرگ وجود دارد: آیا شما آن را درست انجام می دهید؟

از این گذشته ، تفاوت زیادی بین داشتن یک حساب اینستاگرام عادی و یک حساب موفق وجود دارد.

ویژگی هایی که باید به آنها توجه کنید چه هستند که حساب تجاری اینستاگرام شما برای مخاطبان شما مناسب است یا خیر؟

قبل از اینکه ما وارد این موضوع شویم ، چرا برای تأثیرگذاری در جذب کاربران باید حساب اینستاگرام خود را بهینه کنیم؟

به گفته اینستاگرام ، دو سوم بازدید از حساب های کاربری مربوط به افرادی است که این تجارت را دنبال نمی کنند. ایجاد یک حساب موثر به شما کمک می کند بسیاری از افراد غیر پیرو را به پیروان متعهد تبدیل کنید.

اما از حساب های اینستاگرام که موفق شده اند چه می توانید یاد بگیرید؟ در این پست ، ما 11 ویژگی را به شما نشان می دهم که موفق ترین حساب های اینستاگرام را دارند.همچنین شما میتوانید گزینه خرید پیج اینستاگرام را هم مد نظر داشته باشید.

بیا شروع کنیم.

1. نام کاربری و نام بهینه شده

اولین جزئیات حساب اینستاگرام نام کاربری است. نام حساب خود را از نزدیک تحت نظر داشته باشید.

برای یک حساب کاربری عالی در اینستاگرام ، نام کاربری و نام حساب کاربری بیشتر بر روی وضوح و سادگی تمرکز دارد تا هوشمند بودن. در بیشتر موارد ، مشاغل یا افراد مشهور از نام خود به عنوان نام کاربری استفاده می کنند.

اگرچه نام تجاری شما قبلاً گرفته شده است ، می توانید برای داشتن نام کاربری مورد نظر هزینه پرداخت کنید یا از نام خود استفاده کرده و یک کلمه به آن اضافه کنید.

وقتی فالوور اینستاگرام  برای یافتن حساب های جدید در مناطق مورد علاقه خود جستجو می کنند ، یکی از راه های جذب آنها از طریق نام کاربری و نام کاربری بهینه شده است. این دو به همراه عکس نمایه شما در نتایج جستجو ظاهر می شوند.

همچنین ، نام کاربری و نام شما می تواند به کسب و کار شما در جستجوی Instagram کمک  زیادی کند تا رتبه بالایی داشته باشد و به شما ایده ای از تجارت خود را بدهد.

2.بیوگرافی توصیفی

تجارت شما چه کاری انجام می دهد؟ چه ارزشی برای مخاطبان خود قائل هستید؟ چه محصول یا خدماتی را ارائه می دهید؟

اینها سوالاتی هستند که یک حساب موفق در رزومه شما پاسخ خواهد داد. متأسفانه ، این قسمت فقط ظرفیت 155 کلمه را  دارد.

با این وجود ، بیوگرافی  مزایایی را که کاربر با دنبال کردن حساب اینستاگرام یا خرید محصول خود به دست می آورد ، توضیح می دهد.

3. عکس پروفایل شرکت

هر بار که به یک حساب کاربری اینستاگرام مراجعه می کنید ، قسمت دیگری که نظر شما را به خود جلب می کند عکس پروفایل است. و مشاغلی که حساب های موفقیت آمیز اینستاگرام را حفظ می کنند این را می دانند.

برای اکثر مشاغل ، نشان تجاری آنها معمولاً برای عکس نمایه آنها کافی است. اگر حساب اینستاگرام یک مارک شخصی است ، پس عکس صاحب حساب معمولاً کافی است.

4. موضوع زیبا / زیبایی شناسی

با توجه به اینکه اینستاگرام یک شبکه تصویری از شبکه های اجتماعی است ، بسیار مهم به نظر می رسد. یکی دیگر از نشانه های موفقیت آمیز بودن یک حساب کاربری در اینستاگرام ، موضوع زیبا یا زیبایی است.

به زبان ساده ، فقط ارسال تصاویر زیبا برای داشتن یک موضوع عالی کافی نیست. باید یک شباهت یا الگویی به این انتشارات وجود داشته باشد.

وقتی کاربران از یک صفحه اینستاگرام با موضوع زیبا بازدید می کنند ، می خواهند برای دیدن مطالب بیشتر به پایین صفحه پیمایش کنند. این باعث می شود کاربران مدت بیشتری در حساب شما باقی بمانند و احتمال ردیابی حساب شما افزایش می یابد.

برخی از موضوعات رایج اینستاگرام عبارتند از:

   تکرار- سنگ خاکستری - سیاه و سفید - تم تک رنگ - حاشیه سیاه و سفید - صفحه شطرنج - فیلتر تک

حتی موضوعات بیشتری وجود دارد و شما موضوع مناسبی را برای نام تجاری خود پیدا خواهید کرد. در اینجا مثالی از موضوع تکرار مراد عثمان آورده شده است:

2

5. برنامه ارسال پی در پی

برای هر حساب تجاری در اینستاگرام ، مخاطبی وجود دارد که انتظار محتوای عالی را دارد. یک حساب تنها زمانی می تواند موفق باشد که محتوایی را منتشر کند تا به مخاطبان خود برسد.

اما حساب های موفق هر چند وقت یکبار تصاویر و فیلم ها را ارسال می کنند؟ این به صنعت و مخاطبان آنها بستگی دارد. علاوه بر این ، ثبات دقیقاً به اندازه فرکانس اهمیت دارد.

وقتی فرکانس دارید ، مهم است که هنگام ارسال محتوا در آن زمان ثابت باشید. این اطمینان می دهد که مخاطبان شما در یک زمان مشخص از مطالب شما انتظار دارند.

قبل از موافقت با یک برنامه انتشار ، دانستن زمان آنلاین بودن مخاطبان بسیار حیاتی است. چه فایده ای برای ارسال پست دارد که مخاطب شما نمی تواند آن را ببیند؟

برای اینکه بدانید مخاطبان شما آنلاین هستند ، تحلیل مخاطبان خود را باز کنید. این فعال ترین اوقات آنها را به شما نشان می دهد.

6. تصاویر و فیلم های با کیفیت بالا منتشر کنید

یک قانون نانوشته برای اینستاگرام وجود دارد ، به خصوص اگر شما یک کسب و کار را اداره می کنید ، و آن این است: اگر چیز عالی برای ارسال ندارید ، بهتر است اصلا پست نکشید. با توجه به اینکه اینستاگرام ماهانه بیش از یک میلیارد کاربر فعال دارد ، فقط تصاویر و فیلم های با کیفیت باعث برجسته شدن حساب شما می شوند.

موفق ترین حساب ها محتوای با کیفیت بالا را منتشر می کنند. کیفیت بالا اکنون برای کاربران اینستاگرام یک اصطلاح ذهنی است. به طور معمول ، تصاویر و فیلم های شما باید عکس هایی با کیفیت بالا داشته باشند و مربوط به مخاطبان شما باشند.

در بیشتر موارد ، حساب های موفق شامل افراد و نحوه استفاده آنها از محصولاتشان نیز می شود. ارائه افراد ، به ویژه افراد شاد ، می تواند تعامل را افزایش دهد زیرا مصرف کنندگان می توانند ارتباط بهتری برقرار کنند.