دوازده سال سابقه ترید و مربی گری در بازار ارز خارجی و با پشتوانه ارتباطات مستمر با بروکر ها و نهاد های مالی جهانی اعتباری فراتر از مرزهای این سرزمین کسب کرده است. تریدر نووا مرجع تخصصی و دانشنامه فارکس در ایران است.

این سایت به زبان ساده اما دقیق و علمی مطالب و مباحث خاص را برای علاقه مندان به ترید و معامله گری آماده میکند . سایت ترید تریدر نووا با ارائه طیف مشخصی از خدمات به شما مشتریان عزیز خدمات ارائه میکند. از جمله این خدمات میتوان به ارائه کانال سیگنال فارکس به صورت رایگان و VIP از طریق هوش مصنوعی و سیگتال لحظه ای فارکس است.

در ادامه محصولات و خدمات برند تریدر نووا میتوان به آموزش فارکس اشاره کرد ! شما با شرکت در دوره های آموزشی فارکس تریدر نووا میتوانید آینده مالی خود را تضمین کنید. به آینده ای روشن و پر پول برسید چراکه این آموزش های فارکس تریدر نووا بهترین و دقیق ترین و کاملترین آموزش ها را به شما میدهد.

علاوه بر این میتوانید از آموزش های رایگان فارکس تریدر نووا هم استفاده کنید که در سایت به صورت روزانه آپدیت می شود و شما را برای ترید ورزیده میکند.

اما مهمترین کار ویسایت تریدر نووا چیست؟ در ادامه همراه ما باشید تا به یکی از مهمترین شاخه های فعالیت تریدر نووا به عنوان معتبر ترین منبع دانش فارکس برسید!

Untitled1

مقایسه بهترین بروکر فارکس با TRADERNOVA

در این سایت هر ساله مربیان و معامله گران تریدر نووا به صورت مستمر در ارزیابی کارگزاری های فارکس در تلاشند! بهترین کارگزاری چرا اینقدر مهم است و چرا تیم مربیان سایت ترید به آن اهتمام دارند؟

شما وقتی پول و سرمایه خود را برای معامله به یکی کارگزاری می سپارید باید مطمئن باشید که این بروکر اولا کلاهبرداری نمیکند و امین سرمایه شماست! فهمیدن این امر هم ممکن نیست جز با سالها فعالیت و ارتباط و معامله گری در بروکر های مختلف از قبرس گرفته تا انگلستان!

خب ! شما که فرصت و وقت آزمون و خطا ندارید پس بهتر است این کار را به متخصصش بسپارید تا با خیالی آسوده از نتیجه زحمات تریدر نووا به رایگان بهره ببرید.

نکته دوم در شناخت بهترین بروکر فارکس 2021 TRADERNOVA این است که شما باید بدانید که این کارگزاری چقدر در ارائه خدمات به شما خوب عمل میکند؟ به عبارت بهتر و دقیق تر باید بدانید که این مسائل حاصل سال ها تلاش و سر و کله زدن با این شرکت ها است! تا ما به صورت عملی کیفیت پاسخگویی و مشتری مداری هر بروکر را فهمیده ایم.

نکته اخر هم بحث جوایز و آفر هاست که در کنار اسپرد و مسائلی مثل حداکثر اهرم یا لوریج قابل ارائه توسط تریدر نووا بررسی و به شما عزیزان به صورت شفاف ارائه شده!

شما میتوانید در صفحه زیر به مطالعه کامل مطالب مطرح شده بپردازید:

https://tradernova.com/بهترین-بروکر-2021/

Untitled2

بروکر آلپاری! بروکر بازار ارز خارجی تریدر نووا

در ابتدا تاریخچه alpari را برای شما بیان میکنیم تا اعتبار و سابقه این بروکر را بفهمید! این کارگزاری در 1998 میلادی تاسیس شد و دفتر اصلی آن در سنت موریس قرار دارد." Alpari broker تاسیس شده تا بهترین و بزرگترین بروکر سرتاسر جهان شود! این اعتماد و اطمینان در نتیجه دو دهه تلاش بی‌وقفه در کنار مشتری‌مداری است."

الپاری بیش از 2000000 مشتری فعال از سراسر دنیا دارد علاوه بر آن بیش از بیست و دو سال تجربه دربازار ارز خارجی ، 8 دفتر فعال در سه قاره جهان و ابزار های معامله‌گری فراوان نشان از اهمیت و اعتبار این بروکر جهانی دارد.

این بروکر روز به روز و بی وقفه برای وسعه خدماتش تلاش میکند تا مشتریان خود را حفظ کند  و آن ها را تبدیل به مشتریان فعال خود کند! توسعه‌ی امکانات و خدمات اصل جدایی ناپذیر این بروکر جهانی است !

برای اینکه بهترین تجربه ترید و معامله گری را کسب کنید شما عزیزان میتوانید به الپاری اعتماد کنید. پس همراه تریدر نووا آلپاری را بهتر بشناسید و با جدیدترین و به روز ترین اطلاعات در خصوص این بروکر آشنا شوید و اگر این بروکر بونوس یا آفری فراهم کرد تریدر نووا به شما اطلاع میدهد پس به این صفحه مراجعه کنید:

https://tradernova.com/بروکر-آلپاری/