سرمایه گذاری در کانادا لزوما کار سختی نیست و برای این کار هم لازم نیست تا فردی میلیونر باشید. اما قبل از اینکه تصمیم بگیرید شروع به سرمایه گذاری کنید، میزان ریسکی را که می توانید تحمل کنید در نظر بگیرید. اما اگر نیاز دارید که به پولتان دسترسی داشته باشید، سرمایه گذاری برای شما گزینه ی مناسبی نیست. پس پس انداز می تواند انتخاب درستی در حفظ پول شما باشد.

اگر نیازی ندارید که برای مدتی به پولتان دسترسی داشته باشید و اینکه بتوانید با بالا و پایین شدن شرایط بازار و تجارت همراه شوید، پس انداز، حرکت با ارزشی می تواند برای شما باشد. پس سرمایه گذاری را مد نظر خود داشته باشید. ما در اینجا تعدادی از بهترین مشاوران را داریم که به کسانی که می خواهند برای اولین بار سرمایه گذاری کنند، کمک کنند.

سرمایه گذاری در کانادا را هر چه سریع تر شروع کنید

بهترین توصیه ما این است که در اسرع وقت شروع به سرمایه گذاری کنید. قوی ترین ابزار شما زمان است و این چیزی است که وارن بافت به نام هشتمین شگفتی جهان از آن نام میبرد که پول شما در طی زمان می تواند از مقداری کم به مبلغ قابل توجهی رشد پیدا کند.

به طور مرتب سرمایه گذاری کنید

یک توصیه دیگر از مشاوران این است که به طور مرتب سرمایه گذاری کنید، حتی اگر مقدار آن کم است. یک کار ساده انجام دهید تا فعالیت روزانه تان بیشتر شود. ممکن است در ابتدا خیلی خوب به نظر نرسد ولی در پایان کار شما را به مبلغ قابل توجهی برساند. S&P 500 اخیرا رشد و توسعه خوبی داشته است. و از نظر تاریخی از سال ۱۹۲۸ حدود ۷٪ در سال افزایش یافته است. صرف یک $5 Frappuccino در روز به طور خالص چیزی در حدود $1,825 دلار به شما می دهد، که در بیست سال گذشته چیزی بالغ بر $36,500 دلار سود داشته است. البته هیچ تضمینی در سرمایه گذاری وجود ندارد و نتایج سرمایه گذاری شما ممکن است با این بازده مطابقت نداشته باشد.

زمانی که درامد مازادی بدست می آورید مثل اضافه حقوق یا پاداش، آن مقدار پول را کنار بگذارید. اگر با همان پول قبل، یعنی بدون اضافه حقوق و پاداش می توانستید زندگی معقولی را سپری کنید پس این فرصت سرمایه گذاری را از دست ندهید. بسیاری از پلتفرم های سرمایه گذاری این قابلیت را دارند که به صورت خودکار هر ماه مقدار از قبل تعیین شده را از  حساب شما برداشت می کنند. با این کار شما حتی یک روز هم از این روند سرمایه گذاری عقب نمی مانید.

درباره ویزای سرمایه گذاری کانادا بخوانید.

Untitled1

در هنگام خرید سهام دقت کنید

خرید تعداد محدودی سهام درست مثل این است که همه ی تخم مرغ هایتان را در یک سبد گذاشته باشید.

و این کار پتانسل این کار را دارد که یا به خوبی پیش بروید یا منجر به پایان کار شما شود. داشتن سهام های متفاوت انتخاب بهتری است. سرمایه گذاری در ETFs اجازه می دهد تا فقط این کار را انجام دهید. ETFs صندوق های سرمایه گذاری است که حاوی بخش های بزرگ از سرمایه گذاری از جمله سهام، اوراق قرضه، املاک و مستغلات، و غیره است. هنگامی که شما در ETFs سرمایه گذاری می کنید این عمل کمک می کند تا قدرت ریسک بیشتر شود. شاخص ETFs برای استمرار در بازار تلاش بسیاری می کند و در گذشته بازده بسیار خوبی در طول زمان به دلیل رشد بازار سهام داشته است. اما این طور نیست که بگوییم این روند ادامه خواهد داشت - ما نمی توانیم آینده را پیش بینی کنیم.

ثبت نام در شرکت RRSP شما

اگر یک برنامه تمام وقت، یک راه کاملا بدون دردسر برای آزمایش این کار یعنی Frappuccino وجود دارد.

شما همچنین از مزایای شگفت انگیز صرفه جویی در مالیات آژانس درآمد که در کانادا راه اندازی شده است، بهره خواهید برد. شما می توانید در RRSP گروه شرکت خود، و یا دیگر طرح های بازنشستگی شرکت ثبت نام کنید و آن را به طور خودکار تنظیم کنید تا مقداری ثابت و معقول از هر چک پرداخت برای شما پرداخت شود. Freelancers (یعنی کسانی که می توانند به صورت مستقل برای چند شرکت به طور همزمان کار کنند نه اینکه تنها استخدام یک شرکت باشند) می توانند از طریق سرمایه گذاری خودکار با یک چک کردن حساب با شرکت ها وارد بازار کار شوند.

بدون در نظر گرفتن بازده اخیر سرمایه گذاری کنید

اگر سعی کنید بفهمید که چه زمانی سرمایه گذاری کنید و چه زمانی در حاشیه بمانید، مطمئنا شکست خواهید خورد. و این کار  زمان بندی بازار نامیده می شود، و از آنجا که معمولا  افراد در قضاوت بالا و پایین شدن شرایط بازار اصلا خوب نیستند، این یک استراتژی بازنده ی بلامنازع است. در عوض، سرمایه گذاری مانند ساعت کاری منظم و دقیق است، بعضی روز ها شرایط کاری مناسب تر و بهتر است و بعضی روز ها هم شرایط سخت و دشوار است. و تاثیر این کار آن خواهد بود که دلار هایی که شما به طور متوسط هزینه کرده اید، یک استراتژی است که تنها در دراز مدت معنا می دهد.

با مراجعه به لینک کتاب شهروندی کانادا ، این کتاب را به صورت آنلاین مطالعه کنید.

Untitled2

در نظر گرفتن سرمایه گذاری خودکار

سرمایه گذاری در کانادا دیگر به آسانی گذشته نخواهد بود. سرمایه گذاری خودکار این امکان را به شما می دهد تا بتوانید حتی با دانش کمی از بازار سهام پول خود را سرمایه گذاری کنید. شما می توانید یک حساب باز کنید و با انجام یک بررسی می توانید کار مناسب خود را برای سرمایه گذاری پیدا کنید. این گزینه خوبی برای افرادی است که در مورد سرمایه گذاری کم می دانند یا وقت تجارت را ندارند.

جایی برای معامله سهام های فردی هم وجود دارد، اما به این شیوه که، خرید و فروش سهام هایشان کمی شبیه قمار است. شما باید فقط پولی را سرمایه گذاری کنید که بود و نبود آن در زندگی اصلیتان دخلی نداشته باشد.